گفتگوی مجازی مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان با رابطین کانون ها
گفتگوي مجازي مديرستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کرمان با رابطين کانون ها

گفتگوی مجازی مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان با رابطین کانون ها

شرايط پيش آمده ناشي از شيوع ويروس کرونا موجب استفاده بيشتر از فضاي مجازي شده است لذا در همين راستاد ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کرمان با يک ابتکار جديد در کشور اقدام به ارتباط با کانون ها از طريق مجازي کرده است.
شناسه خبر : 11651 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی هنری کانون های مساجد استان کرمان حجت الاسلام مصطفی گرجی در جلسه گفتگوی مجازی با رابطین کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان رفسنجان گفت: شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا از یک طرف موجب ایجاد محدودیت و ازطرف دیگر دنیای جدیدی از  ظرفیت ها و توانمندی ها را به روی ما گشوده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین و اثرگذارترین این ظرفیت ها در شرایط موجود، استفاده از فضای مجازی است، اظهارداشت: درهمین راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان جهت حفظ ارتباط هرچه بیشتر با تمامی کانون های مساجد و بررسی مسائل و مشکلات آنها اقدام به برقراری ارتباط مجازی با کانون های رابط شهرستان های استان کرده است.
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان ادامه داد: این ارتباطات محدود به رابطین کانون ها نخواهد لذا در ادامه براساس برنامه ریزی های انجام شده ارتباط با کانون های شاخص استان و برقراری ارتباط با روسای ادارات ارشاد جهت پیگیری مسائل کانون ها نیز از دیگر برنامه های این ستاد است.
حجت الاسلام گرجی تصریح کرد: پیگیری برخی از مسائل و مشکلات ستاد استان نیز از همین شیوه امکان پذیر است بنابراین ارتباط تصویری و مجازی با مسئول استانی و فرا استانی از دیگر اولویت های این مجموعه است.
وی ادامه داد: اینگونه ارتباط ها موجب تسریع در پیگیری امورات خواهد بود ضمن اینکه از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است البته منکر ارتباط و پیگیری حضوری نخواهیم بود اما استفاده از فضای مجازی بخصوص در شرایط موجود، باید در اولویت قرار بگیرد.
گفتنی است در این جلسه که با حضور مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و کلیه کارکنان این مجموعه برگزار شد با رابطین کانون های فرهنگی و هنری شهرستان رفسنجان ارتباط برقرار و آنها علاوه بر ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادهای خود، با جمع بندی مدیر ستاد مصوباتی جهت مرتفع شدن مشکلات کانون ها ارائه شد.