توزیع 1000 کیلو گوشت گرم توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان
توزيع 1000 کيلو گوشت گرم توسط ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمان

توزیع 1000 کیلو گوشت گرم توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان

حجت الاسلام گرجي گفت: باتوجه به شيوع ويروس کرونا و تضييع شدن معيشت مردم و از طرف ديگر تأکيد مقام عظماي ولايت بر کمک مومنانه، ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي استان اقدام به تهيه و توزيع 1000 کيلو گوشت گوسفندي در سطح استان کرده است.
شناسه خبر : 11653 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

حجت الاسلام «مصطفی گرجی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان کرمان،  ضمن تسلیت ایام ارتحال حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و واقعه 15 خرداد، افزود: دین مبین اسلام در بحث کمک به هم نوع و یاری رساندن به افراد نیازمند تاکید وافری دارد همچنان که در زندگی حضرات معصومین سلام الله علیهم، علما و صالحین نیز این امر مورد توجه جدی قرار گرفته است.


وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی رحمه الله علیه که در ایام ارتحال این بزرگ مرد الهی هستیم، تأکید زیادی بر کمک بر نیازمندان داشتند، چراکه انقلاب اسلامی مدیون همین اقشار زحمتکش هستند.
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان اضافه کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تضییع شدن معیشت مردم و از طرف دیگر تأکید مقام عظمای ولایت بر کمک مومنانه، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی استان اقدام به تهیه و توزیع 1000 کیلو گوشت گوسفندی در سطح استان کرده است.


وی عنوان کرد: در این اقدام خداپسندانه که با همکاری رادیو معارف، مرکز نیکوکاری رضوان و هلال احمر انجام شده است،  پس از بررسی و پالایش انجام شده در سطح استان، این محموله در شهرستان های راور، کوهبنان و زرند توزیع می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان ادامه داد: توزیع بسته های گوشت در هر شهرستان توسط کانون های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می شود و تلاش براین است که این بسته ها به دست نیازمندان واقعی برسد.


حجت الاسلام گرجی تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان در چند ماه اخیر نیز باتوجه به شیوع ویروس کرونا در زمینه تهیه و توزیع ماسک، دستکش، ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و بسته های معیشتی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.