رویداد ملی (فهما) زمینه‌ساز رقابت سالم میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شده است
رويداد ملي (فهما) زمينه‌ساز رقابت سالم ميان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شده است

رویداد ملی (فهما) زمینه‌ساز رقابت سالم میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شده است

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمان، در آيين رونمايي از صفحه اين استان در پايگاه اطلاع‌رساني (فهما)، گفت: رويداد ملي (فهما) زمينه‌ساز رقابت سالم ميان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شده است.
شناسه خبر : 11711 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان کرمان: « محمدرضا علیزاده»، ظهر سه شنبه 20 خرداد در آیین رونمایی از صفحه اختصاصی این استان در پایگاه اطلاع رسانی (فهما) که همزمان با سومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد، اظهار کرد: پس از تصویب اساسنامه در شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ آن به استان‌ها، این شورا آغاز به کار کرد، افزود: یکی از برنامه‌های مهم و محوری که توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود، همایش پیامبر اعظم (ص) است که تاکنون دو دوره آن برگزار شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: سومین همایش پیامبر اعظم (ص) که طبق برنامه ریزی باید سال گذشته برگزار می‌شد به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال جاری موکول شد البته با توجه به شرایط موجود نحوه برگزاری این همایش مشخص نیست.

 

وی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان برگزاری طرح اوقات فراغت تحت عنوان «آسمانی ها» در ایام تابستان است، افزود: طرح فهما که مهم‌ترین برنامه کانون‌های مساجد در سطح کشور است و مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است، یک رقابت سالم میان کانون‌ها ایجاد کرده است و حمایت از این کانون‌ها مبتی بر میزان عملکرد و فعالیت کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است.

 

گفتنی است از پایگاه اطلاع رسانی فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران» صفحه استان کرمان در سومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان با حضور مسئولین فرهنگی استان رونمایی شد.