پایگاه اطلاع رسانی فهما در استان کرمان رونمایی شد
پايگاه اطلاع رساني فهما در استان کرمان رونمايي شد

پایگاه اطلاع رسانی فهما در استان کرمان رونمایی شد

پايگاه اطلاع رساني فهما استان کرمان در سومين جلسه شوراي هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان کرمان با حضور مسئولان فرهنگي استان رونمايي شد.
شناسه خبر : 11714 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین رونمایی از صفحه اختصاصی استان کرمان در پایگاه اطلاع‌رسانی(فهما)، سه شنبه 20 خرداد در سومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان برگزار شد.

 

حجت‌ الاسلام گرجی در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: هر یک از استان‌ها به فراخور توانمندی که دارند، میزبان برگزاری یک رویداد شاخص هستند که استان کرمان اقدام به برگزاری همایش پیامبر اعظم (ص) کرده است و لذا امسال به دنبال برگزاری سومین همایش در استان هستیم البته برگزاری این همایش مستلزم تأمین مالی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، با بیان این مطلب که برای داشتن یک خروجی مؤثر در برنامه‌ها، توجه به کیفیت بسیار مهم است، گفت: لذا ما نیز در برگزاری همایش پیامبر اعظم (ص) به دنبال این مشخصه هستیم، از طرف دیگر با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و غیر قابل پیش بینی این مسئله، باید بر اساس شرایط بهترین تصمیم را گرفت.

 

وی افزود: پس آغاز طرح ملی فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران» در کشور، استان کرمان نیز در ابتدا از طریق سفر به استان‌های مختلف اقدام به آموزش کانون‌های فرهنگی و هنری کرد و در ادامه کانون‌ها برنامه‌های خود را در سامانه‌های بچه‌های مسجد ثبت کردند.

 

گفتنی است از پایگاه اطلاع رسانی فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران» صفحه استان کرمان در سومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان با حضور مسئولان فرهنگی استان رونمایی شد.