چهارمین جلسه گفتگوی مجازی مدیران کانون‌های (فهما) کرمان برگزار شد
چهارمين جلسه گفتگوي مجازي مديران کانون‌هاي (فهما) کرمان برگزار شد

چهارمین جلسه گفتگوی مجازی مدیران کانون‌های (فهما) کرمان برگزار شد

چهارمين جلسه مجازي، مديران کانون‌هاي فهما استان کرمان با محوريت شهرستان شهربابک برگزار شد.
شناسه خبر : 11743 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان کرمان: چهارمین جلسه گفتگوی مجازی با حضور حجت الاسلام گرجی مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان و همکاران این مجموعه برگزار شد.


در این جلسه که با حضور رابطین شهرستان شهربابک برگزار شد، حجت الاسلام گرجی اظهار داشت: اگرچه وجود ویروس کرونا موجب ایجاد فاصله فیزیکی میان کانون ها شده است اما استفاده از ظرفیت فضای مجازی موجب نزدیک شدن دلها به یکدیگر شده است.


وی گفت: این ارتباط گیری موثر موجب کاهش هزینه ها، ارتباط سریع و اشراف بیشتر نسبت به مسائل و ظرفیت های کانون ها می شود.


مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، کانون ها و رابطین می توانند از طریق استفاده از ظرفیت فضای مجازی با کانون ها ارتباط بگیرند و حتی از طریق استفاده از ارتباط تصویری یک ارتباط موثر را برقرار کنند.


حجت الاسلام گرجی افزود: معرفی کانون ها در هر شهرستان نیز از دیگر کارهایی است که باید انجام شود چراکه این کار موجب شناخت بیشتر مسئولین شهرستانی از ظرفیت کانون ها و در نقطه مقابل انگیزه بیشتر برای مدیران می شود.


گفتنی است که در این جلسه رابطین شهرستان شهربابک ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود،  نقطه نظرات خود را جهت پویایی هرچه بیشتر کانون ها در این شهرستان بیان کردند.