پویایی یک مجموعه فرهنگی مستلزم خلاقیت و بهره وری است
پويايي يک مجموعه فرهنگي مستلزم خلاقيت و بهره وري است

پویایی یک مجموعه فرهنگی مستلزم خلاقیت و بهره وری است

معاون پشتيباني و توسعه منابع ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنر ي مساجد کشور گفت: خلاقيت و بهره وري دو عامل مهم جهت داشتن يک مجموعه فرهنگي پويا و نيروهاي موثر است و بستر را فراهم مي کند که ارتباط موثرتري با کانون ها گرفته شود تا شاهد خروجي مفيدي متناست با رسالت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري باشيم.
شناسه خبر : 11768 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۵

 به گزارش ستاد خبری فهما دکتر ریزانه معاون پشتیبانی و توسعه منابع و نجاتی رئیس حراست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر ریزانه گفت: خلاقیت و بهره وری دو عامل مهم جهت داشتن یک مجموعه فرهنگی پویا و نیروهای موثر است و بستر را فراهم می کند که ارتباط موثرتری با کانون ها گرفته شود تا شاهد خروجی مفیدی متناست با رسالت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری باشیم.
وی تصریح کرد: داشتن تعامل همراه با تخصص از دیگر عوامل مهم جهت بهره وری موثر در یک سیستم است لذا توجه به این شاخصه ها برای پویایی کانون ها اجتناب ناپذیر است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنر ی مساجد کشور اظهار داشت: امروزه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید متناسب با نسل دوم انقلاب برنامه ریزی کند و در این زمینه باید با داشتن انسجام و محتوای ارزشمند در این زمینه گام بردارد.