فعالیت در حوزه کودک، نوجوان و خانواده نیازمند تولید محتوای ارزشی است
فعاليت در حوزه کودک، نوجوان و خانواده نيازمند توليد محتواي ارزشي است

فعالیت در حوزه کودک، نوجوان و خانواده نیازمند تولید محتوای ارزشی است

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کرمان گفت: فعاليت در حوزه کودک، نوجوان و خانواده مستلزم توليد محتواي ارزشي است و براي تحقق اين امر نيازمند آسيب شناسي و شناسايي فرصت ها در کانون ها هستيم.
شناسه خبر : 11965 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۶

 به گزارش ستاد خبری فهما حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان در دیدار با اعضای کارگروه تولید محتوا در حوزه کودک و نوجوان و خانواده گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به صورت غیردولتی و با محوریت مردم در جنبه های مختلف فعالیت می کند.
وی افزود: هدف اصلی این ستاد، احیای کارکردهای مسجد طراز اسلامی است که در این راستا کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید متناسب با رسالت خود در حوزه های فرهنگی، هنری و دینی فعالیت کند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان اظهار داشت: یکی ارکان مهم فعالیت ستاد استان، فعالیت در حوزه کودک، نوجوان و خانواده است چراکه این امر مبنا و پابه سایر فعالیت های فرهنگی است.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه کودک، نوجوان و خانواده مستلزم تولید محتوای ارزشی است و برای تحقق این امر نیازمند آسیب شناسی و شناسایی فرصت ها در کانون ها هستیم لذا درنظر داریم پس از طی این مراحل، 5 کانون را به عنوان کانون الگو انتخاب و پس از تهیه خروجی این مدل را در میان سایر کانون ها تعمیم بدهیم.