رسالت محوری کانون های مساجد احیای مسجد طراز انقلاب اسلامی است
رسالت محوري کانون هاي مساجد احياي مسجد طراز انقلاب اسلامي است

رسالت محوری کانون های مساجد احیای مسجد طراز انقلاب اسلامی است

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمان گفت: رسالت محوري کانون هاي مساجد، احياي مسجد طراز انقلاب اسلامي است، افزود: داشتن روحيه دينداري، دغدغه مندي و دانا بودن سه ويژگي مهم افراد مسجدي و انقلابي است لذا اين ويژگي ها بايد در نيروهاي مسجدي و کانوني تقويت شود.
شناسه خبر : 12399 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۸

 به گزارش ستاد خبری فهما، حجت الاسلام اژدری مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کرمان با حجت الاسلام گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه رسالت محوری کانون های مساجد احیای مسجد طراز انقلاب اسلامی است، افزود: داشتن روحیه دینداری، دغدغه مندی و دانا بودن سه ویژگی مهم افراد مسجدی و انقلابی است لذا این ویژگی ها باید در نیروهای مسجدی و کانونی تقویت شود.


وی با بیان این مطلب که موفقیت مسجد در گرو حرکت منسجم و هماهنگ ارکان مسجد است، اظهارداشت: مجموعه ستاد هماهنگی مساجد استان آماده همکاری با تمامی سازمان های فرهنگی و مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر است.


مدیرستادهماهنگی کانونهای مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه متناسب با رسالت تعریف شده یکی از حوزههای محوری فعالیت کانون های مساجد در زمینه کودک، نوجوان و خانواده است، عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم که در برنامه های مسجدی مغفول مانده، استفاده از ظرفیت هنر در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی است که باید به آن توجه ویژه شود که در این زمینه ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آماده همکاری است.