جشنواره ملی شعر رضوی به شکل محدودتری برگزار می شود
جشنواره ملي شعر رضوي به شکل محدودتري برگزار مي شود

جشنواره ملی شعر رضوی به شکل محدودتری برگزار می شود

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمان گفت: جشنواده ملي شعر رضوي که هر ساله برگزار مي شد، امسال به دليل شيوع ويروس کرونا به صورت محدودتر برگزار مي شود.
شناسه خبر : 12458 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

 به گزارش خبرنگار ستاد خبری فهما محمدرضا علیزاده در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان کرمان ضمن تبریک میلاد امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: دهه کرامت امسال که یکی از سه دهه شاد سال محسوب می شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط خاص برگزار می شود لذا بسیاری از برنامه ها تحت الشعاع این مسئله قرار گرفته است اما این امر موجب نشده است که برنامه های فرهنگی و مذهبی برگزار نشود.
وی اضافه کرد: هرچند که برنامه های دینی و فرهنگی با حضور مردم و در جمع برگزار می شود اما با شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی ایجاد شده است.
علیزاده عنوان کرد: هرچه از مدت زمان شیوع کرونا می گذرد، جریان جامعه تلاش می کند که به برنامه ها و رسالت های خود با رعایت تدابیر و شیوه نامه بهداشتی بپردازد که از جمله این برنامه مناسبت های مذهبی شاد است و این ظرفیت ها موجب نشاط بیشتر مردم می شود.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت ها و برنامه های مناسبتی در سه بخش دولتی، مردمی و فضای مجازی برگزار می شود که در بخش مردمی نیز باید دولت حمایت و همکاری لازم را داشته باشد همچنین در بحث فضای مجازی یک ظرفیت خیلی وجود دارد که باید از آن استفاده کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که جشنواده ملی شعر رضوی هر ساله برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع ویروس محدود شده است و بسته به شرایط به صورت حضوری و حقیقی یا مجازی برگزار می شود از طرف دیگر برگزاری این جشنواره موجب ترویج سبک زندگی و ترویج فرهنگ مطالعه می شود.
وی بیان داشت: ۱۷ سال بنیاد بین امللی امام رضاددر حوزه های مختلف برگزار می شود که جادارد دستگاه های مختلف از این ظرفیت در استان استفاده کنند.