استان کرمان پایلوت هم افزایی مجموعه های فرهنگی با محوریت مسجد شود
استان کرمان پايلوت هم افزايي مجموعه هاي فرهنگي با محوريت مسجد شود

استان کرمان پایلوت هم افزایی مجموعه های فرهنگی با محوریت مسجد شود

نماينده مردم بافت، رابر و ارزوئيه در مجلس شوراي اسلامي گفت : يکي از برنامه هاي فرهنگي که ضرورت آن در استان کرمان احساس مي شود، هم افزايي دستگاه هاي فرهنگي با محوريت مسجد است که در سطح شهرستاني نيز شهرستان هاي بافت، رابر و ارزوئيه آمادگي اين آمادگي را دارد.
شناسه خبر : 12808 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسان‌ای(فهما) از استان کرمان: «صمدلله محمدی» نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: موضوع فرهنگ یک مسئله بنیادی است که بر سایر حوزه ها سایه افکنده است و بنده نیز دغدغه مند این حوزه هستم.

 

وی افزود: واقعیت امروز جامعه این است که تمامی مشکلات در حوزه های مختلف ناشی از ضعف فرهنگی در آن مجموعه است لذا موفقیت هر مجموعه ای در گرو اصلاح فرهنگ آن مجموعه است لذا مسائل پیش آمده در مسئله کرونا نیز به موضوع فرهنگ بر می گردد.

 

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات و آسیب های کار فرهنگی، جزیره ای عمل کردن است به این معنا که در حوزه فرهنگ مجموعه های مختلفی درحال فعالیت هستند اما بعضا موازی کاری در این زمینه اتفاق می افتد لذا ضرورت هم افزایی در حوزه فرهنگ به شدت احساس می شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های فرهنگی که ضرورت آن در استان کرمان احساس می شود، هم افزایی دستگاه های فرهنگی با محوریت مسجد است که در سطح شهرستانی نیز شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه آمادگی این آمادگی را دارد.

 

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین در این سه شهرستان این ظرفیت وجود دارد که از طریق خیرین و سرمایه گذاران، مدیران و اعضای کانون های مساجد به توانمندی لازم در حوزه مالی و فرهنگی برسند.