بیش از 220 برنامه در سطح استان کرمان با محوریت دهه کرامت برگزار می‌شود
بيش از 220 برنامه در سطح استان کرمان با محوريت دهه کرامت برگزار مي‌شود

بیش از 220 برنامه در سطح استان کرمان با محوریت دهه کرامت برگزار می‌شود

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمان گفت: بيش از ۲۲۰ برنامه توسط تشکل هاي غير دولتي و دولتي در طول ايام دهه کرامت برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 12890 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: محمدرضا علیزاده صبح پنجشنبه در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان کرمان با اشاره به اینکه این دهه یکی از دهه های شاد سال است که دستگاه ها و تشکل های مردمی برنامه های مختلفی را ارائه می کنند، افزود: در طول این ایام نیز بزرگداشت احمدابن موسی و سایر امامزادگان را داریم که در این زمینه نیز برنامه های مختلفی برگزار شده و می شود.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که در طول دهه کرامت یک جلسه با حضور همه اعضا برگزار شد و اعضا برنامه های خود را تشریح کردند، عنوان کرد: بیش از ۲۲۰ برنامه توسط تشکل های غیر دولتی و دولتی در طول ایام دهه کرامت برگزار شده و می شود.

 

وی اضافه کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا برنامه ها درسال جاری به شکل متفاوتی برگزار می شود لذا از ظرفیت فضای مجازی به شیوه های مختلفی همچون تهیه کلیپ، فیلم، موشن گرافیک و غیره استفاده می شود.


وی اظهار داشت: هر ساله توسط بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام جشنواره شعر رضوی برگزار می شد، فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود اما در تقویم سال جاری قرار دارد و قطعا برگزار می شود که بر حسب شرایط به صورت حضوری و یا مجازی برگزار می شود.