دعای خانواده شهدا پشتوانه محکم فعالیت مسئولان نظام/سه‌شنبه‌های تکریم گامی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
دعاي خانواده شهدا پشتوانه محکم فعاليت مسئولان نظام/سه‌شنبه‌هاي تکريم گامي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است

دعای خانواده شهدا پشتوانه محکم فعالیت مسئولان نظام/سه‌شنبه‌های تکریم گامی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

عليزاده، با اشاره به اينکه دعاي خانواده شهدا پشتوانه محکم براي فعاليت‌هاي مسئولان نظام است، اظهار کرد: برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم گامي در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.
شناسه خبر : 13109 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان کرمان: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، با دیدار از خانواده شهید مدافع حرم «غلامرضا لنگری زاده» در استان کرمان آغاز شد.

 

در این دیدار که در منزل آن شهید گران‌قدر برگزار شد، «محمدرضا علیزاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  طی سخنانی اظهار کرد: شهدا دارای روحی بزرگ و الهی هستند که مهم ترین دارایی خود که همان جان آنها بود، در راه خدا تقدیم کردند و قطعا دعای خانواده شهدا پشتوانه محکمی جهت انجام فعالیت های مختلف مسئولین نظام خواهد بود.


 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا امری واجب و مهم است، طرح ملی سه شنبه های تکریم که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال ب رگزاری است گامی در این راستا محسوب می شود.

 

وی گفت: از اهداف این طرح ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. سه شنبه های تکریم، در استان کرمان از دیدار با خانواده شهید مدافع حرم لنگری زاده آغاز شده و به مدت 14 هفته با تجلیل از سایر خانواده شهدا ادامه می یابد.

 

همچنین در ادامه «احمد گروهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار کرد: دغدغه و رسالتی که شهید لنگری زاده در خود احساس کرد، موجب شد که وی در سوریه حضور پیدا کند که در ادامه در کنار تخصص فنی که داشت، آموزش های نظامی را نیز فرا گرفت.

 

وی افزود: این شهید بزرگوار بواسطه روح بزرگ الهی که داشت، حتی مکان تدفین خود را نیز به همسر خود اطلاع داده بود و با وجودی که پس از شهادت وی، بنیاد شهید تصور نمی کرد که در آن مکان بتوان قبری حفر کرد اما با کمال تعجب پس از برداشتن خاک با یک قبر آماده روبرو شدند.