افزایش همکاری میان ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) استان کرمان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این استان
افزايش همکاري ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) استان کرمان و اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان اين استان

افزایش همکاری میان ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) استان کرمان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این استان

طي ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان با مسئول اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي بر همکاري هاي دو جانبه تاکيد شد.
شناسه خبر : 13183 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمان: «مهران شیخی» مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان کرمان با حجت‌الاسلام «مصطفی گرجی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان دیدار و گفت وگو کرد.

 

حجت الاسلام گرجی در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی استان کرمان باتوجه به جامعه هدف و فعالیت هایی که دارد، از ظرفیت مناسبی در راستای تعامل و هم افزایی با کانون های فرهنگی هنری مساجد برخوردار است.

 

وی ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد از سال 1372 فعالیت های خود را آغاز کرد و در این مدت دارای فعالیت های ارزشمندی بوده است، در چند سال اخیر با ابلاغ اساسنامه توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی منسجم تر و سیستماتیک تر عمل می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: این مجموعه انقلابی  متناسب با رسالتی که دارد، محور فعالیت های خود را در حوزه کودک، نوجوان و خانواده  قرار داده که بستر این فعالیت ها اعموما در فضای مجازی تعریف شده است، ضمن اینکه با توجه به همین مساله بود که پرتال بچه های مسجد شکل گرفت و براین اساس همه فعالیت های کانون های مساجد در این پرتال ثبت و اعضای کانون ها فعالیت های خود را مبتنی بر برنامه های بارگذاری شده در این سامانه انجام می دهند.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تعامل و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان و اتحادیه انجمن های اسلامی  بیش از پیش گسترش یابد.