برگزاری سه‌شنبه‌های تکریم در بم/ روایت مادر شهیدان عطارزاده از دیدار با حاج قاسم
برگزاري سه‌شنبه‌هاي تکريم در بم/ روايت مادر شهيدان عطارزاده از ديدار با حاج قاسم

برگزاری سه‌شنبه‌های تکریم در بم/ روایت مادر شهیدان عطارزاده از دیدار با حاج قاسم

طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم اين هفته در شهر بم و در منزل شهيدان عطارزاده برگزار شد که طي آن خانواده شهيدان عطارزاده به بيان خاطراتي از حضور و ديدار با سردار شهيد حاج قاسم سليماني در منزل‌شان پرداختند.
شناسه خبر : 13697 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمان: با هدف تجدید بیعت با شهدا و در راستای برگزاری طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم؛ امام جمعه، فرماندار، رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بم و مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد در منزل خانواده شهیدان عطارزاده حضور پیدا کرده و با مادر این شهیدان دیدار کردند.

 

در این دیدار مادر شهیدان «محمدحسین و محمدرضا عطارزاده» ضمن بیان خاطراتی از این دو شهید به ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با فرزندان خود اشاره کرد.

مادر این شهیدان در ادامه به ارتباط معنوی تنگاتنگ با شهیدان خود اشاره  و سپس به بیان خاطره ای از دلجویی سپهب دشهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده عطارزاده در پی شهادت فرزندان پرداخت.

 

گفتنی است محمدرضا عطارزاده در ۱۴ فروردین سال ۴۷ چشم به جهان گشود و در ۲۲ فروردین سال ۶۲ در عملیات والفجر یک، ردای سرخ شهادت به تن کرد و به خیل عاقبت به خیران عالم پیوست.


محمدحسین عطارزاده نیز در ۷ خرداد سال ۴۵ به دنیا آمد و به عنوان پاسدار در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت تا اینکه در ۲۹ فروردین سال ۶۷ در عملیات بازپس گیری فاو آسمانی شد.