نخستین وبینار مدیر ستاد فهما کرمان با رابطه منطقه 2 این شهر برگزار شد
نخستين وبينار مدير ستاد فهما کرمان با رابطه منطقه 2 اين شهر برگزار شد

نخستین وبینار مدیر ستاد فهما کرمان با رابطه منطقه 2 این شهر برگزار شد

نخستين وبينار رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کرمان با رابط منطقه 2 اين شهر برگزار شد.
شناسه خبر : 15041 تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمان: نخستین وبینار مدیران مسئول منطقه دو شهری کرمان، با حضور حجت الاسلام «مصطفی گرجی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان، کارشناسان این ستاد و حجت الاسلام «غفوری نسب» رابط منطقه 2 شهری کرمان به همراه مدیران مسئول این منطقه برگزار شد.

 

حجت الاسلام گرجی در این جلسه گفت: شیوع ویروس کرونا موجب تغییر رویه ها در برگزاری برنامه های فرهنگی شده است اما به هیچ وجه موجب منفعل شدن فعالیت کانون ها نشده است بنابراین به اشکال مختلف درحال پیش بردن برنامه ها هستیم.


وی ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برنامه های محوری خود را در قالب طرح فهما برگزار می کند و بستر اصلی اجرای این برنامه ها استفاده از فضای مجازی است درنتیجه سامانه بچه های مسجد راه اندازی شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان تصریح کرد: برگزاری این وبینار یک ظرفیت بسیار خوب جهت شناسایی ظرفیت کانون ها و استفاده از توانمندی های یکدیگر در راستای غنی تر شدن فعالیت کانون ها است.


وی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که باید مدنظر کانون ها قرار بگیرد، انجام کار تشکیلاتی و اجتناب از فعالیت جزیره ای است چراکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد دارای یک سرمایه فوق العاده به نام سرمایه انسانی هستند و چنانچه این سرمایه در کنار یکدیگر جمع شوند می توانند تحول فرهنگی در کانون، مسجد، محله و در نتیجه جامعه ایجاد کنند.


حجت الاسلام گرجی اضافه کرد: در قالب استفاده از فضای مجازی و توانمندی های کانون ها می توان از طریق تفکر خلاق، برای کانون ها نیز در حوزه اقتصاد فرهنگ برنامه ریزی و فعالیت کرد تا در این زمینه نیز توانمند شوند.