توزیع یک هزار و 700 کیلو گوشت در مناطق محروم استان ویژه ایتام و خانواده زندانیان
توزيع يک هزار و 700 کيلو گوشت در مناطق محروم استان ويژه ايتام و خانواده زندانيان

توزیع یک هزار و 700 کیلو گوشت در مناطق محروم استان ویژه ایتام و خانواده زندانیان

مديرستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمان گفت: در دومين مرحله طرح ملي راهکار ( رزمايش ايمان، همدلي، کار و ايثار ) به ميزان يک هزار و 700 کيلو گوشت در مناطق محروم استان ويژه ايتام و خانواده زندانيان توزيع مي شود.
شناسه خبر : 15443 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

حجت الاسلام مصطفی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام محرم حسینی و آرزوی قبولی عزاداری ها، افزود: یاری رساندن به انسان ها و کمک به افراد نیازمند در هماره تاریخ مورد پسند و کاری ارزشمند بوده است و در دین اسلام به این امر دوچندان توجه شده است.
وی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه تأکید ویژه ای دارند، خاطرنشان کرد: در این ایام باتوجه به شیوع ویروس کرونا و وجود افراد نیازمند، همکاری و یاری افراد نیازمند کاری بس واجب و قابل تحسین است.
مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان تصریح کرد: رسالت این ستاد احیای کارکردهای مسجد طراز اسلامی است که رسیدن به این هدف در بستر کانون های فرهنگی و هنری تعریف شده است که به صورت اخص به بحث کودک، نوجوان و خانواده پرداخت می شود.
وی عنوان کرد: در راستای بحث کمک های مومنانه، ستاد هماهنگی کانون های مساجد با همکاری برنامه سمت خدا، موسسه خیریه حضرت خدیجه، هلال احمر و موسسه نیکوکاری رضوان کرمان در دومین مرحله طرح ملی راهکار ( رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار ) به میزان یک هزار و 700 کیلو گوشت در مناطق محروم استان ویژه ایتام و خانواده زندانیان توزیع می شود.
حجت الاسلام گرجی اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز به اندازه توان و ظرفیت خود در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی در ایام کرونا و در بحث کمک های مومنانه ورود پیدا کرده است که جادارد از این تلاش های مخلصانه این عزیزان تشکر کنم.