توزیع بیش از دو تُن گوشت گرم در سطح استان کرمان
توزيع بيش از دو تُن گوشت گرم در سطح استان کرمان

توزیع بیش از دو تُن گوشت گرم در سطح استان کرمان

مديرستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمان گفت: در راستاي کمک هاي مومنانه ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمان با همکاري مؤسسه خيريه حضرت خديجه، کميته امداد، برنامه سمت خدا و مؤسسه نيکوکاري رضوان کرمان در سومين مرحله طرح ملي راهکار (رزمايش ايمان، همدلي، کار و ايثار ) اقدام به توزيع دو هزار و 200 کيلو گوشت گرم در استان کرده است.
شناسه خبر : 18655 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمان: حجت الاسلام مصطفی گرجی با اشاره به بحث شیوع ویروس کرونا و ضرورت همراهی گروه ها و اقشار مختلف مردم جهت یاری رساندن به افراد نیازمند و آسیب دیده ناشی از کرونا، افزود: متاسفانه همچنان شاهد انتشار این ویروس منحوس هستیم و در این میان تعدادی از افراد بنا به دلایل مختلف دچار مشکلات مختلفی از جمله مسائل مالی شده اند و ضرورت دارد که همه ما دست به دست هم داده و به یکدیگر کمک کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما در استان کرمان افزود: آنچه که ضرورت اینگونه فعالیت های خداپسندانه را بیشتر می کند، صحبت های مقام معظم رهبری در ستاد ملی مقابله با کرونا بود و ایشان تاکید داشتند که این کمک های مومنانه با جدیت انجام شود و قطع یقین یکی از بهترین ظرفیت ها در این زمینه مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

 

حجت الاسلام گرجی افزود: در بحث کرونا مسجد و کانون های مساجد استان کرمان در فعالیت های مختلفی همچون، کمک های مومنانه، تولید و توزیع ماسک، دستکش و ضدعفونی کردن معابر و مساجد ورود پیدا کرده است.

 


وی تصریح کرد: در راستای کمک های مومنانه با همکاری مؤسسه خیریه حضرت خدیجه، کمیته امداد، برنامه سمت خدا و مؤسسه نیکوکاری رضوان کرمان در سومین مرحله طرح ملی راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار ) اقدام به توزیع دو هزار و 200 کیلو گوشت گرم در استان کرده است.


حجت الاسلام گرجی خاطرنشان کرد: به یاری خداوند در ادامه نیز متناسب با توان و ظرفیت خود در حوزه های مختلف ورود خواهیم کرد تا بلکه بتوانیم به سهم خود در این زمینه گامی برداریم.