مسابقه « اسوه حسنه » برگزار می شود
مسابقه « اسوه حسنه » برگزار مي شود

مسابقه « اسوه حسنه » برگزار می شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمان با اشاره به اينکه يکي از برنامه هاي جنبي همايش ملي پيامبر اعظم صلي الله عليه وآله برگزاري مسابقه « اسوه حسنه » است که توسط ستاد استان کرمان برگزار مي شود، افزود: اين مسايقه در سه بخش به مناسبت هفته وحدت برنامه ريزي شده است.
شناسه خبر : 18701 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

به گزارش پایگاه خبری فهما حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های جنبی همایش ملی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله برگزاری مسابقه « اسوه حسنه » که توسط ستاد استان کرمان برگزار می شود، افزود: این مسایقه در سه بخش به مناسبت هفته وحدت برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: این سه بخش شامل نقاشی با موضوع وحدت در دو بخش رده سنی ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۵ سال و بخش دلنوشته به پیامبر مهربانی ها ویژه رده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال است.
 
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان بیان داشت: از دیگر بخش های این مسابقه داوری گروه ها و کانال های عمومی در فضای مجازی با بررسی محتوای تولیدی و بازارسال در گروه با محوریت و مناسبت هفته وحدت است.
 
وی خاطرنشان کرد: ارسال آثار از طریق پیامک به شماره تلفن ۰۹۱۳۳۴۳۹۴۳۴ است و آخرین مهلت ارسال آثار تا (۲۲ آبان ماه جاری) خواهد بود.
 
گفتنی است طبق برنامه ریزی تاریخ برگزاری همایش ملی پیامبر اعظم مقرر بود در تاریخ 11 آبان برگزار شود که به دلیل مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر لغو کلیه همایش ها و برنامه ها، به تعویق افتاد.