انتصاب حجت الاسلام گرجی به عنوان دبیر منطقه چهار ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور
انتصاب حجت الاسلام گرجي به عنوان دبير منطقه چهار ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور

انتصاب حجت الاسلام گرجی به عنوان دبیر منطقه چهار ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور

نخستين جلسه منطقه چهار ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور متشکل از استان هاي اصفهان، يزد، کرمان و جنوب کرمان برگزار شد و مدير ستاد فهما استان کرمان به عنوان دبير منطقه چهار کشوري مديريت جلسه را برعهده داشت.
شناسه خبر : 19259 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمان: اولین جلسه منطقه چهار ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور متشکل از استان های اصفهان، یزد، کرمان و جنوب کرمان برگزار شد و ضمن انتخاب حجت الاسلام مصطفی گرجی به عنوان دبیر منطقه چهار توسط ستاد کانون های مساجد کشور، وی مدیریت جلسه را برعهده داشت.

 

حجت الاسلام مصطفی گرجی دبیر منطقه چهار ستاد هماهنگی کانون های مساجد با اشاره به طرح فهما در سال 99، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد، سطح کشور به صورت مناطق مختلف تقسیم شده است و هدف آن استفاده از تجربیات و توانمندی های استان ها در راستای ارتقای کمی و کیفی کانون های مساجد است.


وی اظهار داشت: در شرایط فعلی مهم ترین فعالیتی که کشور درگیر آن است، طرح فهما است که متناسب با آن کانون های مساجد باید تمامی فعالیت های خود را در سامانه متناسب با آنچه که در سامانه بچه های مسجد، بارگذاری شده است را ثبت کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان خاطرنشان کرد: یکی از شاخص هایی که در سال جاری جهت ارزیابی استان ها در طرح فهما مورد توجه قرار می گیرد، رتبه مناطق است لذا فعال بودن اعضای مناطق ارتباط منستقیمی در کشب امتیاز هر استان دارد لذا اعضای مناطق باید با یکدیگر همکاری و تجربیات خود را در اختیار اعضای مناطق بگذارند.

 

همچنین دراین جلسه تبادل نظر، نقاط ضعف و قوت در خصوص طرح فهما توسط اعضا مطرح و جمع بندی شد.

 

گفتنی است که در ادامه با پیشنهاد حجت الاسلام گرجی مقرر شد که هر هفته در یک روز مشخص جلسه هفتگی منطقه چهار برگزار شود  و انتقادات و پیشنهادات اعضا مطرح و جهت پیگیری در اختیار ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور قرار بگیرد.