فهما یک ظرفیت خوب جهت ارائه و بررسی در کمیسیون فرهنگی مجلس است
فهما يک ظرفيت خوب جهت ارائه و بررسي در کميسيون فرهنگي مجلس است

فهما یک ظرفیت خوب جهت ارائه و بررسی در کمیسیون فرهنگی مجلس است

نماينده مردم رفسنجان و انار در مجلس شوراي اسلامي گفت: مبحث فهما ( فرهنگ و هنر مساجد ايران ) يک ظرفيت خوب جهت ارائه و بررسي در کميسيون فرهنگي است.
شناسه خبر : 19673 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۴۹

به گزارش پایگاه خبری فهما حجت الاسلام حسین جلالی بعدازظهر سه شنبه در دیدار با مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه تنها راه نجات از مشکلات موجود امروز استفاده از ظرفیت مسجد و کتابخوانی است، افزود: واقعیتی که امروز وجود دارد این است که نسبت به ظرفیت مساجد کم لطفی شده است به عبارت دیگر خیلی بهتر و بیشتر می توان از ظرفیت مساجد استفاده کرد.
حجت الاسلام جلالی بیان داشت: مبحث فهما ( فرهنگ و هنر مساجد ایران ) یک ظرفیت خوب جهت ارائه و بررسی در کمیسیون فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در خصوص موضوع مسجد باید به صورت تخصصی ورود پیدا کنیم به عنوان نمونه وقتی که در همه زمینه ها افراد باید دوره و کارگاه آموزشی ببینند تا وارد یک حرفه ای شوند، لذا در امور مساجد نیز نیازمند ارائه دوره تخصصی در آموزش عالی هستیم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با ارائه طرح های فرهنگی ناب به کمیسیون فرهنگی مجلس می توان موجب فراگیر شدن این طرح ها در کشور شد لذا با ارائه طرح توسط سازمان ها و مراکز فرهنگی همچون کانون های مساجد می توان اثرگذاری مثبتی در جامعه داشته باشیم.
گفتنی است حجت الاسلام جلالی در کانون فرهنگی و هنری بهشت واقع در مسجد امام خمینی رفسنجان ثبت نام کردند.