فعالیت کانون‌های مساجد منجر به ارتقای شاخص های فرهنگی می شود
فعاليت کانون‌هاي مساجد منجر به ارتقاي شاخص هاي فرهنگي مي شود

فعالیت کانون‌های مساجد منجر به ارتقای شاخص های فرهنگی می شود

مديرستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمان گفت: استفاده از ظرفيت کانون هاي مساجد موجب ارتقاي شاخص هاي فرهنگي شهرستان، استان و کشور مي شود.
شناسه خبر : 25700 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، مراسم تجلیل از مدیران مسئول کانون های مساجد و فعالان قرآن و عترت و شهرستان شهربابک با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

حجت الاسلام مصطفی گرجی در این جلسه با اشاره به اینکه حضور جمعی در مسجد موجب تقویت ایمان و همدلی می شود، عنوان کرد: محور قرار گرفتن قرآن کریم موجب نهادینه شدن آرامش و ایمان و بهبود فعالیت ها می شود.

 

وی با بیان این مطلب که وجود کانون های فرهنگی هنری مساجد را باید به عنوان یک فرصت ارزشمند غنیمت شمرد، عنوان کرد: تعامل، همگرایی و استفاده از ظرفیت های شهرستان ها موجب اثرگذاری هرچه بیشتر کانونهای فرهنگی و هنری مساجد می شود لذا استفاده از ظرفیت کانون های مساجد موجب ارتقای شاخص های فرهنگی شهرستان، استان و کشور می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه بدخواهان نظام و انقلاب با برنامه‌ریزی و هزینه های هنگفت در حوزه های فرهنگی همچون به دنبال ایجاد چالش و ضربه به نسل جوان و نوجوان هستند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرماید: نسل جوان را دریابید متذکر شدند، ایجاد انگیزه از طریق کار فرهنگی می تواند سد راه انحرافات باشد لذا باتوجه به وجود استعدادها و قابلیت های شهرستان، نیاز عرصه فرهنگ و هنر به افراد متخصص و متعهد مهم است که در این زمینه مسجد به عنوان محل تعلیم، رشد، خلاقیت و استعداد یابی به جایگاه ویژه ای دارد.

 

گفتنی است در پایان این جلسه از فعالان قرآن و عترت و مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شهربابک تجلیل و قدر دانی شد.