مشارکت مردم در انتخابات یک « نه » بزرگ به بدخواهان نظام بود
مشارکت مردم در انتخابات يک « نه » بزرگ به بدخواهان نظام بود

مشارکت مردم در انتخابات یک « نه » بزرگ به بدخواهان نظام بود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمان گفت: مشارکت مردم در انتخابات، مهر تاييد ديگري بر ارزش هاي انقلاب بود و يک « نه » محکم به بدخوهان نظام گفتند.
شناسه خبر : 28242 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: مهم ترین و ارزشمند ترین سرمایه هر جامعه ای، نیروی انسانی آن است به این معنا که محوری ترین رکن برای مدیریت هر جامعه ای، پشتوانه مردمی آن است.
وی با بیان این مطلب که امروزه جوامع مختلف دنیا « حکومت مردم بر مردم » یعنی دموکراسی را بهترین نوع حکومت می دانند اما در عمل میزان مشارکت مردم نیز متفاومت است، خاطرنشان کرد: در کشور ایران که مبانی انقلاب آن، برگرفته از دین مبین اسلام و فرهنگ ایرانی است، همواره مردم از انقلاب خود دفاع کرده اند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه از اوایل انقلاب، کشور ایران در معرض تحریم ها و فشارهای مختلف داخلی و بین المللی بوده است اما مردم بصیر ایران پای ارزش های خود ایستاده اند، تصریح کرد: با این شرایط، مسئولی که انتخاب می شود باید قدردان این مردم شریف و البته پاسدار خون شهیدان باشد تا شاهد درخشش و پیشرفت ایران اسلامی در صحنه های مختلف ملی و فراملی باشیم.
وی با اشاره به انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط کشور و مشکلات موجود اما مردم به خوبی وارد صحنه شدند و یک بار دیگر مهر تاییدی بر ارزش های انقلاب زدند و یک « نه » محکم به بدخوهان نظام گفتند.
حجت الاسلام گرجی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و نمایندگان شورای شهر و روستا، اظهار داشت: پس از حضور انقلابی مردم در میدان، هم اکنون نوبت مسئولین منتخب است که با عملکرد خوب خود قدردان این مردم بصیر و انقلابی باشند ازطرف دیگر پس از انتخاب نمایندگان مردم، جادارد همه جناح ها با وحدت و هماهنگی در کنار یکدیگر به دنبال پیشرفت و آبادنی ایران سربلند باشند.

 

کلمات کلیدی: انتخابات