بخشی از آموزش دانش آموزان باید در مساجد انجام شود
بخشي از آموزش دانش آموزان بايد در مساجد انجام شود

بخشی از آموزش دانش آموزان باید در مساجد انجام شود

مديرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اينکه ما اعتقاد داريم که بخشي از آموزش بايد در مسجد انجام شود، اظهار داشت: ما اين آمادگي را داريم که در روستاها نيز از طرفيت مدارس استفاده کنيم.
شناسه خبر : 28644 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از کرمان،  احمد اسکندری صبح دوشنبه در چهارمین نشست اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه در ایام کرونا از حضور دانش اموزان در مدارس محروم بوده ایم، بیان داشت: در همه محلات برنامه و ظرفیت استفاده از مسجد و مدرسه را داریم و اگر تفاهمنامه ای در این زمینه میان اداره کل آموزش و پرورش استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد منعقد شود، دانش آموزان می توانند از ظرفیت مسجد و کانون استفاده کنند.
وی ادامه داد: از همه اماکن و ظرفیتی که در مدارس وجود دارد، مردم می توانتد استفاده کنند و در این زمینه این آمادگی در آموزش و پرورش استان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم که بخشی از آموزش باید در مسجد انجام شود، اظهار داشت: ما این آمادگی را داریم که در روستاها نیز از طرفیت مدارس استفاده کنیم.

پرویز افزا سرپرست دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان در این جلسه گفت: یکی از موضوعات مورد توجه ما بحث حاشیه شهر است که در این زمینه کانون های مساجد می توانند نقش مهم و اثرگذاری داشته باشند.
وی ادامه داد: در بحث های فرهنگی و اجتماعی مناطقه حاشیه نشین نقش مساجد دیده شده است از طرف دیگر باید از توان مردم نیز درجهت حل مشکلات مختلف حاشیه نشینی استفاده کرد.

 

کلمات کلیدی: پيوند، مسجد، مدرسه