هم افزایی مجموعه های هنری و فرهنگی یک ضروت است
هم افزايي مجموعه هاي هنري و فرهنگي يک ضروت است

هم افزایی مجموعه های هنری و فرهنگی یک ضروت است

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمان گفت: بايد مجموعه هاي فرهنگي و هنري در کنار يکديگر با هم افزايي و ارائه محتواي غني، نسل نوجوان و جوان را با محتواي ناب اسلامي و انقلابي آشنا کرده و در راستاي داشتن ايران قوي از آنها بهره برد.
شناسه خبر : 28861 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۸
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما(ازکرمان) در راستای انعقاد تفاهمنامه همکاری میان ستاد عالی کانون های مساجد کشور با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با مدیر حوزه هنری استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.
 در این دیدار حجت الاسلام گرجی موضوع تفاهمانه را هم افزایی، همکاری و بهره گیری از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری یکدیگر به منظور اجرای برنامه های مختلف عنوان کرد و افزود: جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، به فعلیت رسیدن استعداد و توانمندی آنان و تقویت و بازخوانی رویدادهای هنری در محلات از جمله اهداف انعقاد این تفاهمنامه است.
وی موضوعات همکاری با حوزه هنری را در زمینه های فعالیت و اقدامات فرهنگی، هنری و آموزشی عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی که ذائقه و خوراک نسل نوجوان و جوانان فرق کرده است، باید متناسب با علایق آنها، برنامه ریری و فعالیت کرد تا بتوان به خروجی موردنظر دست پیدا کرد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با بیان این مطلب که بهترین زبان ارتباط گیری با مخاطب، زبان هنر و فرهنگ است، تصریح کرد: در همین راستا باید مجموعه های فرهنگی و هنری در کنار یکدیگر با هم افزایی و ارائه محتوای غنی، نسل نوجوان و جوان را با محتوای ناب اسلامی و انقلابی آشنا کرده و در راستای داشتن ایران قوی از آنها بهره برد.
وی خاطرنشان کرد: کانون های مساجد استان کرمان نیز درحال حاضر باتوجه به سیاست گذاری که توسط ستاد عالی کانون های مساجد انجام داده است، در حوزه های فرهنگی و هنری در حال فعالیت هستند و امیدواریم با هم افزایی با سایر مجموعه های فرهنگی این اثرگذاری هرچه بیشتر نمود پیدا کند.