حضور حافظان کل قرآن کریم استان کرمان در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان
حضور حافظان کل قرآن کريم استان کرمان در مرحله کشوري مسابقات مدهامتان

حضور حافظان کل قرآن کریم استان کرمان در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان

دو نفر از حافظان کل قرآن کريم استان کرمان به مرحله کشوري مسابقات مدهامتان که در روزهاي پاياني مهرماه به ميزباني مشهد مقدس برگزار مي شود؛ دعوت شدند
شناسه خبر : 31267 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمان؛ همزمان با برگزاری آیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که از امشب، سه شنبه(۲۷ مهر) در درالقرآن حرم مطهر رضوی آغاز به کار می کند؛ دو نفر از متسابقین مرحله کشوری از استان کرمان هستند.

این جشنواره که از سال ۹۹ آغاز شد، ثبت نام بچه های مسجد به صورت غیر حضوری از طریق سامانه بچه های مسجد در قالب طرح ملی ایران قوی انجام شد و متسابقین علاوه بر ثبت نام؛ اثر خود را نیز با شرایط اعلام شده در سامانه بارگزاری کردند.

در مجموع 375 نفر تا پایان زمان ثبت نام یعنی 22 بهمن ماه ثبت نام کردند که مرحله اول ارزیابی توسط کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان؛ مرحله دوم داوری توسط اساتید مطرح استان و مرحله سوم توسط اساتید کشوری انجام شد.

پس از مرحله سوم داوری ها؛ عماد انوری در رشته حفظ کل برادران و خانم فاطمه اژدری در رشته حفظ کل خواهران جزو 10 نفر برتر کشور{در هر رشته} برای مسابقات حضوری به میزبانی مشهد مقدس دعوت شدند.

شایان ذکراست؛ در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان که برای سومین سال متوالی به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود؛ ۸۷ نفر از متسابقین استان های کشور حضور دارند که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در مجتمع فرهنگی ولایت با هم به رقابت می پردازند