ائمه جماعات و متولیان مساجد مسلح به فضای مجازی باشند
ائمه جماعات و متوليان مساجد مسلح به فضاي مجازي باشند
مدیر ستاد فهما استان کرمان؛

ائمه جماعات و متولیان مساجد مسلح به فضای مجازی باشند

حجت الاسلام گرجي در جمع مديران مسئول کانون هاي مساجد شهرستان انارامروز ميدان نبرد تغيير کرده و جنس تقاضاي نوجوان چيزي ديگري است و انتظار دارند معلم و امام جماعت مسجد و...حتماً فضاي مجازي را ياد داشته باشند لذا بايد مسلح به اين سلاح باشيم و تأکيدات رهبري در اين باره تلنگر است
شناسه خبر : 31270 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)پازکرمان؛ حجت الاسلام «مصطفی گرجی» با هدف توجیه و ساماندهی کانون های مساجد در طرح"فهما ۱۴۰۰ به توان مردم" به شهرستان انار سفر کرد.


حجت الاسلام مصطفی گرجی در این سفر به منظور معرفی طرح ملی فهما و کارکردهای فرهنگی آن؛ در جمع  مدیران کانون های مساجد انار حضور یافت و نکاتی بیان کرد.


مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجداستان با اشاره به سابقه درخشان این شهرستان در میزبانی از مسابقات قرآن بچه های مسجد با عنوان مدهامتان گفت: همه ارکان شهر متولی این امر هستند و این افتخار بزرگی برای کرمان و انار و بچه های مسجد است.


وی افزود: همه ما به این رویداد افتخار می کنیم و امیدواریم امسال که فضای بهتری به لحاظ شرایط کرونا بوجود آمده و خیلی از رویدادها سبک و سیاق حضوری می گیرد؛ با همکاری مسئولین انار و ستاد کانون های مساجد کشور و استان رویداد مدهامتان را باز هم به صورت حضوری برگزار کنیم.


وی با اشاره در جریان روند فهما، کانون های مساجد چند سالی است که قالب جدیدتری به خود گرفته و باید گفت به یقین افسران جنگ نرم در این فضا قرار گرفتیم و مخاطبان امروز، ویترین بزرگی مقابل خود دارند که آنچه دل آنها را ببرد، انتخاب می کنند. 


حجت الاسلام گرجی ادامه داد: مخاطب امروز، مخاطب دیجیتال است و امروز مرز جغرافیایی وجود ندارد بلکه فرزندان ما مرزهای جغرافیایی را در دستان خود در می نوردند.


وی یادآور شد: امروز میدان نبرد تغییر کرده و جنس تقاضای نوجوان چیزی دیگری است و انتظار دارند معلم و امام جماعت مسجد و...حتماً فضای مجازی را یاد داشته باشند لذا باید مسلح به این سلاح باشیم و تأکیدات رهبری در این باره تلنگر است.