بسیج و کانون‌های مساجد با محور بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت مشترک داشته باشند
بسيج و کانون‌هاي مساجد با محور بيانيه گام دوم انقلاب فعاليت مشترک داشته باشند
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان؛

بسیج و کانون‌های مساجد با محور بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت مشترک داشته باشند

سرهنگ پاسدار «مجيد سعادت» در ديدار با مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان کرمان اظهار کرد: بسيج و کانون‌هاي مساجد کرمان با محور بيانيه گام دوم انقلاب فعاليت مشترک داشته باشند.
شناسه خبر : 31491 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، چهارشنبه(۵ آبان) در دیدار مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان با وی گفت: ما باید به هم کمک کنیم جورچین کارهای فرهنگی دقیق چیده شود زیرا  در برهه ای از تاریخ انقلاب قرار گرفیتم که ناگزیر هستیم در کنار هم باشیم.

مدیر  ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان خاطرنشان کرد: پراکندگی به ما ضربه زده و امروز در تنگنا هستیم زیرا دشمن بیکار ننشسته و فرهنگ جایگزین وارد شده و این مسئله نیازی به چرتکه انداختن هم ندارد که کف خیابان گویای آن است.

 وی با تأکید بر اینکه باید در مسیر رهبری حرکت کنیم زیرا ایشان همه آسیب ها و فرصت ها را شناخته و آنالیز می کنند؛ افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد هم در گام دوم انقلاب حرکت های جدیدی دارند.

 حجت الاسلام گرجی با اشاره به تفاوت ماهیت فرهنگی استان کرمان پس از شهادت سردار سلیمانی تأکید کرد: امروز دیگر کرمان را به مقاومت و ایثار می شناسند و باید اتفاقات فرهنگی نابی در این استان بیفتد و نباید کارهای ضعیف فرهنگی انجام داد بلکه باید حتی قابل مصرف برون مرزی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه کانون های مساجد و پایگاه های بسیج به کمک هم بارهای بر زمین مانده را بردارند؛ تعداد بیش از دو هزار پایگاه بسیج و بیش از یک هزار کانون فرهنگی هنری مسجد در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: کمیت هم برای دشمن بار روانی دارد و برای او تولید اضطراب می کند و برای دوستان مایه آرامش است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در پایان تأکید کرد: کانون های مساجد باید عضو پایگاه های مقاومت و پایگاه های مقاومت عضو کانون های مساجد شوند.

iهمچنین در ادامه سرهنگ پاسدار «مجید سعادت»، نیز با تأکید بر تدوین برنامه های مشترک میان کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، خواستار برگزاری همایش مشترک در شهرستان ها، تفاهم نامه ای که منتج به نتیجه واحد و اقدامات خوب فرهنگی شود تأکید کرد.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: همچنین باید کار مشترکی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و پیاده سازی کنیم که پیاده سازی آن مهمتر است.