مسئولان باید با درایت توطئه‌های فرهنگی دشمن را شناسایی کنند
مسئولان بايد با درايت توطئه‌هاي فرهنگي دشمن را شناسايي کنند
امام جمعه رفسنجان؛

مسئولان باید با درایت توطئه‌های فرهنگی دشمن را شناسایی کنند

حجت الاسلام عسکري، تهاجم فرهنگي را يکي از رويکردهاي استکباري عليه انقلاب اسلامي دانست و افزود: مسئولان بايد با درايت توطئه‌هاي فرهنگي دشمن را شناسايي کنند.
شناسه خبر : 31768 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: حجت‌الاسلام والمسلمین «اصغر عسکری» پنجشنبه(۱۳ آبان) در نشست شورای فرهنگ عمومی رفسنجان که با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد استان و تجلیل از برترین های کشوری فهما در سال 1399 برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: در ۱۳ آبان سه حادثه تاریخ ساز به وقوع پیوست.


امام جمعه رفسنجان افزود: تبعید امام به ترکیه در سال ۴۳، شهادت دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ در دانشگاه تهران و یکسال بعد تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ که امام راحل آن را کارسازتر از انقلاب یاد کردند.


وی با اشاره به شعار «مرگ بر آمریکا» و اینکه برای بسیاری سوال است چرا مرگ بر آمریکا می‌گوییم؟ اظهار کرد: در هشت مورد قرآنی شعار مرگ آمده از جمله «قتل الخراصون...»؛ مرگ بر آمریکا مرگ بر ملت و کشور آنها نیست بلکه مرگ بر ترور، مرگ بر تجاوز، مرگ بر تحریم است که ریشه های قرآنی دارد.


حجت الاسلام عسکری در ادامه گفت: تهاجم فرهنگی یکی از رویکردهای استکباری علیه انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود؛ فکر نکنیم چیز جدیدی شروع شده لذا در این میان ملت ایران و مسئولین باید با بصیرت و درایت توطئه های فرهنگی دشمن را بشناسند و نقاط آسیب را بدانند و هم با مسئولیت در صدد چاره جویی و اصلاح بر بیایند زیرا فرهنگ؛ هویت و شناسنامه و معرف جامعه ما است.


وی عدم توجه به حجاب در حالیکه این موضوع از ضروریات است؛ تاکید کرد: باید اقدام مسئولانه برای درمان دردهای فرهنگی داشت تا از فرهنگ ناب اسلام حراست و پاسداری کنیم.