آیین‌نامه پانزدهمین دوره جشنواره قرآن بچه های مسجد منتشر شد/ پایان آذر ماه آخرین مهلت ارسال آثار
آيين‌نامه پانزدهمين دوره جشنواره قرآن بچه هاي مسجد منتشر شد/ پايان آذر ماه آخرين مهلت ارسال آثار

آیین‌نامه پانزدهمین دوره جشنواره قرآن بچه های مسجد منتشر شد/ پایان آذر ماه آخرین مهلت ارسال آثار

آيين‌نامه پانزدهمين دوره جشنواره قرآن بچه هاي مسجد «مدها‌متان» منتشر شد که بر اساس آن، پايان آذرماه آخرين مهلت ارسال آثار است.
شناسه خبر : 31876 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۰۵

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) ازاستان کرمان؛ آیین نامه پانزدهمین دوره جشنواره قرآن بچه های مسجد-مدها‌متان- منتشر شد.

 این مسابقات برای سه رده سنی زیر 7 سال(متولدین 1394 به بعد) 7 تا 16 سال(متولیدین 1384 تا 1393) و  17 تا 30 سال (متولدین 1370 تا 1383) در نظر گرفته شده است.

پسران زیر 7 سال در بخش های "مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی" و دختران این رده سنی در رشته قرائت نماز می توانند شرکت کنند.

دومین گروه سنی در بخش پسران در رشته های" قرائت تقلیدی، ترتیل، اذان، مفاهیم، مکبری، حفظ جزء 30 ، قرائت نماز و استعدادیابی ) و دختران در رشته های " ترتیل، مفاهیم، حفظ جزء 30 و قرائت نماز" امکان حضور دارند.

برای آخرین گروه سنی این مسابقات در بخش برادران رشته های " قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ کل و مفاهیم" و برای خواهران "قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و مفاهیم در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان به منظور شرکت در مسابقات پس از ثبت نام در سامانه بچه های مسجد و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد محله به قسمت ناحیه کاربری و بخش فعالیت های من مراجعه و با انتخاب گزینه مدها متان  به بخش آیین نامه ( توضیحات بیشتر) و انتخاب رشته هدایت می شوند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.

لازم به ذکراست در چهاردهمین دوره این جشنواره، 375 نفر از استان کرمان در مرحله اول شرکت کردند که پس از سه مرحله ارزیابی آثار در نهایت عماد انوری در رشته حفظ کل برادران و فاطمه اژدری در رشته حفظ کل خواهران جزو 10 نفر برتر کشور{در هر رشته} برای مسابقات حضوری به میزبانی مشهد مقدس دعوت شدند.

در مرحله کشوری، استان کرمان با کسب رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم توسط عماد انوری، افتخار آفرید