گردهمایی کتابداران کانون‌های مساجد رفسنجان برگزار شد
گردهمايي کتابداران کانون‌هاي مساجد رفسنجان برگزار شد

گردهمایی کتابداران کانون‌های مساجد رفسنجان برگزار شد

در دومين روز از بيست و نهمين دوره هفته کتاب جمهوري اسلامي، گردهمايي کتابداران کتابخانه هاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد شهرستان رفسنجان و تعدادي از کتابداران شهر کرمان برگزار شد.
شناسه خبر : 32190 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۳

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کرمان؛ در دومین روز از بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، گردهمایی کتابداران کتابخانه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان رفسنجان و تعدادی از کتابداران شهر کرمان، سه شنبه(25 آبان) برگزار شد.


این گردهمایی به میزبانی کانون فرهنگی و هنری طاووس بهشت دهستان رضوان اسماعیل آباد نوق و کانون فرهنگی و هنری مسجد الزهرا رفسنجان در محل کتابخانه حضرت خدیجه وابسته به کانون الزهرا سلام الله علیها برگزار شد.


حجت الاسلام مصطفی گرجی در سخنانی بر معرفی جذاب کتاب با استفاده از شیوه ها و خلاقیت های هنری تأکید کرد و افزایش اعتماد به نفس را از مزایای کتابخوانی برشمرد.


مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه کسی که دایره واژگان او قوی باشد، در جاهای مختلف می تواند صحبت کند؛ به طرح های ستادکانون های مساجد در راستای ترویج کتابخوانی هم اشاره کرد.


,وی گفت: طرح «صدای کتاب» برای استعدادیابی بچه های مسجد و استفاده از این استعدادها برای تولید کتاب صوتی است.


 حجت الاسلام گرجی طرح شنبه های باکتاب را نیز مورد تأکید قرار داد و با اشاره به برنامه هایی از جمله خلاصه نویسی کتاب، داستان نویسی، دوست کتابخوان من و...بیان کرد: در کنار چالش های ابزاری و مشکلات فنی کتابداران اما نیروی انسانی از همه چیز مهمتر است.


این مراسم همراه با یادبود مرحوم سیدهادی میرتاج الدینی از نیروهای فقید ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد..