بازدید مدیر ستاد فهما استان کرمان از کانون‌ فرهنگی هنری دهستان رضوان اسماعیل آباد نوق
بازديد مدير ستاد فهما استان کرمان از کانون‌ فرهنگي هنري دهستان رضوان اسماعيل آباد نوق
به مناسبت هفته کتاب صورت پذیرفت؛

بازدید مدیر ستاد فهما استان کرمان از کانون‌ فرهنگی هنری دهستان رضوان اسماعیل آباد نوق

حجت الاسلام گرجي همزمان با آغاز هفته کتاب از کانون فرهنگي هنري دهستان رضوان اسماعيل آباد نوق بازديد کرد و در جريان فعاليت‌هاي اعضاي اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 32206 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: حجت الاسلام «مصطفی گرجی روز سه شنبه (25آبان) در دومین روز از هفته کتاب و پس از حضور در گردهمایی کتابداران مساجد رفسنجان، به دهستان رضوان اسماعیل آباد نوق رفت و از یک کانون بازدید کرد.
 
 مدیر ستاد فهما استان کرمان با حضور در مسجد امام سجادعلیه السلام دهستان رضوان از نزدیک در جریان فعالیت های کانون فرهنگی هنری طاووس بهشت قرار گرفت و سپس از کتابخانه شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.
 
حجت الاسلام گرجی در این بازدید ضمن بیان نکاتی درباره مسئولیت و مسئولیت‌پذیری اظهار کرد: هر کس خود را مسئول می داند باید وظایف مسئولیت خویش را رصد کند و رسالت مسئولیت مدیریت اجتماع در همه ساحت ها اعم از فرهنگی، اقتصادی و... کار سختی است.
 
وی با اشاره به اینکه کسی که دانا به مسئولیت های خود نیست به لحاظ شرعی و اخلاقی کار عبثی می‌کند که وارد میدان می شود؛ گفت: میدان حق همه افراد جامعه است و برای همه این افراد در همه زمینه ها باید برنامه داشت.
 
مدیر ستاد فهما استان کرمان افزود: کسی که توانایی ندارد و وارد یک میدان می شود و آن که توانایی ندارد و وارد می شود هر دو جفا کردند اما وقتی توانایی وجود دارد باید با توکل بر خدا، اعتماد به نفس و همگرایی با دیگران وارد شد.
 
وی متولیان فرهنگ مساجد را به اهمیت تربیت دینی فرزندان توجه داد و تصریح کرد: اگر در کنار رفاهیات به نیازهای عاطفی، مذهبی و معنوی فرزندان توجه نشود زهی خیال باطل که جامعه ای معقول و مطلوب داشته باشیم.
 
حجت الاسلام گرجی با اشاره به سختیِ کار فرهنگ و لزوم آمادگی در برابر ناملایمات و... خاطرنشان کرد: صبوری و مردم داری از اسباب بزرگی است که در زندگی به انسان عطا می شود.