پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان استان کرمان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود
پانزدهمين جشنواره قرآني مدهامّتان استان کرمان به صورت غير حضوري برگزار مي‌شود
مدیر ستاد فهما استان کرمان؛

پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان استان کرمان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام گرجي با اشاره به آغاز ثبت و ارسال آثار به پانزدهمين مسابقات قرآني مدهامّتان گفت: اين مسابقات در سطح استان به صورت غير حضوري برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 32208 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: حجت الاسلام «مصطفی گرجی» با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان، افزود: «مدهامّتان» به معنای « دو  باغ خرم و سبز »  نام  بزرگترین رویداد قرآنی  بچه های مسجد است.

مدیر ستاد فهما استان کرمان گفت: پانزدهمین دوره این مسابقات همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با شیوه ای متفاوت نسبت به چهارده دوره گذشته برگزار می شود.

وی از جمله اهداف این جشنواره را ترویج معارف قرآنی در جامعه، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعدادهای قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: مخاطبان پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.


مدیر ستاد فهما استان کرمان افزود: این جشنواره در 10 رشته قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می شود.


حجت الاسلام مصطفی گرجی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود، ابراز داشت: به منظور شرکت در مسابقات قرآنی مدهامّتان علاقه مندان می توانند پس از ثبت نام در سامانه بچه های مسجد bachehayemasjed.ir)) و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت های من مراجعه نموده و با انتخاب مدهامّتان به صفحه ارسال فایل هدایت شوند.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری مرحله استانی، با توجه به شرایط و تعداد شرکت کنندگان در هر رشته از نفرات برتر  برای شرکت در مرحله کشوری دعوت به عمل خواهد آمد