هفته کتاب در ستاد فهما استان کرمان/از افتتاح کانون شهید رجایی تا تجلیل از نویسنده کتاب دفاع مقدس
هفته کتاب در ستاد فهما استان کرمان/از افتتاح کانون شهيد رجايي تا تجليل از نويسنده کتاب دفاع مقدس

هفته کتاب در ستاد فهما استان کرمان/از افتتاح کانون شهید رجایی تا تجلیل از نویسنده کتاب دفاع مقدس

همزمان با هفته کتاب، کتابخانه کانون شهيد رجايي مسجد امام علي (ع) کرمان افتتاح و از «مسود گنج‌بخش» نويسنده دفاع مقدس تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 32318 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۴

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای(فهما) از کرمان؛ همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی و در راستای اجرای برنامه های هفته کتاب در کانون‌های مساجد استان کرمان طرح ملی شنبه های با کتاب، شب گذشته (29 آبان) در مسجد امام علی(ع) برگزار شد.


در این مراسم از «مسعود گنج بخش»، نویسنده کتاب‌های « آتش کف دست»؛ «کوچه آشتی کنان»؛ «بوی تمشک»؛ «آن سو به انتظار»؛ «اولین اشتباه»، «آخرین اشتباه » و «استقبال با سنگ و بدرقه با اشک» تجلیل شد.

در این مراسم

 حجت الاسلام «مصطفی گرجی»، در این مراسم طی سخنانی بر لزوم فرآیند آموزش در زندگی انسان تأکید کرد و آن را برای ایجاد تعادل مهم دانست.


مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان  منشأ کارهای ناشایست را نادانی دانست و با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد تا جامعه مسلمین به دانایی برسد؛ اهمیت علم آموزی در جامعه اسلامی را به دلیل برخورداری این جامعه از قرآن و اهل بیت(ع) مورد توجه قرار داد.


وی ادامه داد: بشر در هر برهه به دانایی نیازمند است و جامعه انقلابی ما به ویژه نیازمند دانش ایثار و مقاومت و شهادت است و یکی از راه های رسیدن به دانش مقاومت و ایثار خوانش کتاب هایی است تا در جریان فرآیند انسانی رفتار شهدا قرار بگیریم.