مسابقات استانی مدهامّتان استان کرمان حضوری و به میزبانی شهرستان انار برگزار می‌شود
مسابقات استاني مدهامّتان استان کرمان حضوري و به ميزباني شهرستان انار برگزار مي‌شود

مسابقات استانی مدهامّتان استان کرمان حضوری و به میزبانی شهرستان انار برگزار می‌شود

شهرستان انار، امسال براي پنجمين سال متوالي ميزبان مسابقات استاني قرآن مدهامتان است که با توجه به بهبود شرايط کرونايي، به صورت حضوري برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 32591 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۳

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای(فهما) از کرمان؛ شهرستان انار، امسال برای پنجمین سال متوالی میزبان مسابقات استانی قرآن مدهامتان است که با توجه به بهبود شرایط کرونایی، به صورت حضوری برگزار می شود.


به جز سال گذشته که به دلیل شیوع کرونا این مسابقات مجازی برگزار شد؛ در سه دوره قبل از آن مسابقات حضوری و با برگزاری کارگاه های جانبی به میزبانی شهرستان انار برگزار شده است.


بر اساس این گزارش، فراخوان، ثبت نام و بارگذاری آثار در رشته های مشخص شده تا ۳۰ آذرماه جاری از طریق سامانه های بچه های مسجد امکان پذیر است.


ششم دی ماه داوری اولیه آثار انجام و بر اساس آن، ۵ نفر برگزیده هر رشته در ۱۵ و ۱۶ دی ماه سال جاری برای شرکت در مسابقات حضوری در انار دعوت می شوند؛ زمان این رویداد با در نظر گرفتن ایام فاطمیه  سالگرد شهادت سردار سلیمانی انتخاب شده است.


این مسابقات در بخش برادران در سه رده سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۳۰ سال و در بخش خواهران با حذف رده سنی زیر ۷ سال، در دو رده سنی مذکور برگزار می شود.


علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پیوستن به گروه واتساپ پانزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان پیوندند.