تولید محتوای فرهنگی برای نسل جوان یک ضرورت است
توليد محتواي فرهنگي براي نسل جوان يک ضرورت است
مدیر ستاد فهما استان کرمان در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید منتظری؛

تولید محتوای فرهنگی برای نسل جوان یک ضرورت است

حجت‌الاسلام گرجي در جريان بازديد از کانون فرهنگي هنري شهيد منتظري با اشاره به اهميت فعاليت در حوزه جوانان گفت: توليد محتواي فرهنگي براي نسل جوان يک ضرورت است.
شناسه خبر : 32605 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمان: حجت الاسلام «مصطفی گرجی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان در راستای تبیین طرح ملی فهما از کانون فرهنگی هنری شهید منتظری این استان بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های مختلف کانون شهید منتظری، افزود: مهم ترین اهداف فعالیت ارکان مختلف مسجد احیای کارکردهای مسجد طراز اسلامی است از طرف دیگر باید تمامی عوامل دخیل در مسجد در کنار یکدیگر و با هم افزایی فعالیت کنند.


مدیر ستاد فهما استان کرمان با اشاره به اهمیت کار فرهنگی از دیدگاه مقام معظم رهبری، اظهار داشت: معظم له در این زمینه بر همگرایی نهادهای مختلف فرهنگی تاکید دارند و همچنین در فرمایشات خود در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد بر همکاری بسیج تاکید کرده اند.


وی با بیان این مطلب که در شرایط امروزی جامعه باید با شناخت ذائقه مخاطب، تولید محتوا انجام داد، تصریح کرد: با وجود اینکه ما دارای ظرفیت های بسیار غنی فرهنگی هستیم اما یکی از مشکلات اساسی ما نداشتن تولید محتوای لازم جهت ارائه به نسل نوجوان و جوان است لذا تولید محتوای فرهنگی یک ضرورت است.


این مقام مسئول گفت: طرح ملی فهما ( فرهنگ و هنر مساجد ایران ) یک زیرساخت خوب جهت کشف استعدادها و تولید محتوا است که می توان از دل آن برنامه های مختلفی را طراحی و اجرا کرد.


حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه در طرح ملی فهما تمامی سلیقه ها دیده شده است، عنوان کرد: هر فرد با گرایش های مختلف فرهنگی می تواند با عضو شدن در سامانه بچه های ضمن ثبت اثر خود، وارد یک رقابت سالم با سایر اعضای کانون ها در سطح کشور شوند.