نشست هماهنگی پنجمین سال میزبانی شهرستان انار از مسابقات قرآن مدهامتان برگزار شد
نشست هماهنگي پنجمين سال ميزباني شهرستان انار از مسابقات قرآن مدهامتان برگزار شد

نشست هماهنگی پنجمین سال میزبانی شهرستان انار از مسابقات قرآن مدهامتان برگزار شد

نشست مدير و کارشناسان ستادکانون هاي مساجد استان کرمان با مسئولين محلي شهرستان پيرامون پنجمين سال ميزباني انار از مسابقات استاني قرآن مدهامتان برگزار شد.
شناسه خبر : 32657 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: علی زهرودی، دوشنبه(۸ آذر) در نشست مدیر و کارشناسان ستادکانون های مساجد استان با مسئولین محلی شهرستان پیرامون پنجمین سال میزبانی انار از مسابقات استانی قرآن مدهامتان گفت: خدمت به قرآن هم باقیات الصالحات و هم اعتقاد قلبی و دینی ما است.


فرماندار انار با اشاره به اینکه میزبانی از مسابقات مدهامتان برکاتی برای شهرستان انار داشته که به وضوح مشاهده شده؛  از نظر مساعد نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس برای حمایت از برنامه های کانون های مساجد خبر داد.


وی در ادامه اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان قرآن و دین و مذهب را نشانه گرفته اند و شبهات آنان هم بعضاٌ تأثیرگذار بوده، کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند فعالیت های بسیار چشمگیری در محله ها داشته باشند.


زهرودی با اشاره به سخنان شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی درباره وظایف امام محله و مسجد تصریح کرد: باید فعالیت مان را در برابر دشمن چند برابر کنیم.


سیدحسین جعفری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار هم با ابراز خرسندی از میزبانی مسابقات استانی قرآن مدهامتان گفت: هر سال هفته فرهنگی شهرستان از 18 آذرماه برگزار می شود که ما این فرصت را بهترین زمان برای میزبانی از این مسابقات می بینیم.


وی افزود: برگزاری افتتاحیه و یا اختتامیه جشنواره قرآن مدهامتان در هفته فرهنگی انار که فعالیت های دیگری از جمله یادواره شهدای شهرستان هم در آن برگزار می شود، می تواند اثر مثبت داشته باشد.


علی رحیمی، شهردار انار نیز در خصوص همکاری شهرداری برای میزبانی از این مسابقات اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است شانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان استان کرمان در روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه جاری مصادف با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت شهید سلیمانی برنامه ریزی شده است