تشریح فعالیت‌های موسسه حضرت خدیجه(س) استان قم در حاشیه ارسال 18 تُن گوشت به دو استان‌ زلزله زده
تشريح فعاليت‌هاي موسسه حضرت خديجه(س) استان قم در حاشيه ارسال 18 تُن گوشت به دو استان‌ زلزله زده

تشریح فعالیت‌های موسسه حضرت خدیجه(س) استان قم در حاشیه ارسال 18 تُن گوشت به دو استان‌ زلزله زده

حسين‌پور در حاشيه ارسال 18 تُن گوشت به استان‌هاي زلزله زده هرمزگان و خوزستان، به تشريح فعاليت هاي مؤسسه خيريه حضرت خديجه(س) پرداخت.
شناسه خبر : 32840 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از کرمان؛ علی حسین پور، پنجشنبه(11 آذر) در حاشیه آیین نمادین توزیع 18 تُن گوشت قربانی مؤسسه حضرت خدیجه قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا از گلزار شهدای کرمان به مناطق زلزله زده خوزستان و هرمزگان گزارشی کوتاه از فعالیت های خیرخواهانه این مؤسسه ارائه کرد.

معاون مؤسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم افزود: این مؤسسه از سال 94 با هدف اعزام زیارت اولی‌ها به قم، مشهد و کربلا شکل گرفت و تا قبل از کرونا، فعالیت آن صرفاً همین بود.

وی ادامه داد: حدود 9 هزار زائر اولی به کربلا، 55 هزار زائر اولی به مشهد و 90 هزار زائر اولی به قم اعزام شدند اما با آمدن کرونا تقریباً این زیارت اولی‌ها تعطیل شد و آنجا بود که کار قربانی کلید زده شد.

حسین پور تصریح کرد: در کنار توزیع گوشت قربانی که از سال 98 آغاز شد؛ طرح «فرزندان غدیر» نیز از عیدغدیر سال گذشته در راستای حمایت از زوج‌های نابارور نیز در سراسر کشور آغاز شد.

وی اظهار کرد: سامانه ثبت‌نام با تبلیغات در برنامه سمت خدا شروع و طی 24 ساعت 44 هزار زوج در این طرح شرکت کردند که توان حمایت از همه آنها کار سختی بود.

معاون مؤسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم با اشاره به اینکه در نهایت 5 هزار و 650 خانواده برای حمایت نهایی انتخاب شدند؛ اظهار کرد: طی همین مدت 200 فرزند متولد شده و 300 خانم باردار هم ان شاءالله فرزندشان متولد می‌شود.