میزبانی شهرستان انار از مسابقات قرآنی مدهامّتان مایه مباهات است
ميزباني شهرستان انار از مسابقات قرآني مدهامّتان مايه مباهات است

میزبانی شهرستان انار از مسابقات قرآنی مدهامّتان مایه مباهات است

زُهرودي ميزباني شهرستان انار از رويداد قرآني مدهامتان در پنجمين سال متوالي را مايه افتخار دانست و گفت: خادميِ قرآن کريم جامعه را از آسيب‌ بيمه مي‌کند.
شناسه خبر : 33161 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از انار؛ علی زهرودی، پنجشنبه شب(۱۸ آذر) در آیین افتتاحیه شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان استان که در آستان مقدس امامزاده صالح برگزار شد؛ میزبانی شهرستان از این رویداد قرآنی در پنجمین سال متوالی را مایه افتخار و مباهات دانست.


فرماندار شهرستان انار این میزبانی را فرصتی برای جوانان و نوجوانان شهرستان نیز قلمداد کرد و گفت: هر چند خود این قشر قرآنی و وجود ۸۰ حافظ قرآن کریم مایه افتخار است.


وی خاطرنشان کرد: خادمیِ قرآن کریم ما را از آسیب های پیرامونی در امان می دارد و بیمه می کند.
زهرودی تصریح کرد: هر ساله به این مناسبت، یادواره شهدا را نیز برگزار می کردیم که امسال با توجه به دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، آن را به هفته مقاومت و ۱۵ دی موکول کردیم.


فرماندار شهرستان انار با اشاره به هفته مقاومت از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه و اجرای برنامه های سراسری در استان؛ گفت: با توجه به تقارن آن با ایام فاطمیه، مراسمی به مدت پنج شب در همین مکان مقدس برنامه ریزی شده که در نهایت، ۱۵ دی ماه به برگزاری یادواره شهدای شهرستان و سالگرد شهادت شهید سلیمانی ختم می شود.


 بر اساس این گزارش؛ روز ۱۸ آذر یادآور مبارزه مردم دلاور شهرستان انار علیه رژیم شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ و‌ تقدیم سه شهید بزرگوار قدیری، انارکی و ندافیان در پی راهپیمایی ضد پهلوی و به همین مناسبت آغاز هفته فرهنگی انار است