اختتامیه شانزدهمین جشنواره مدهامتان در شهرستان انار/ استاد شاکرنژاد مهمان ویژه این دوره است
اختتاميه شانزدهمين جشنواره مدهامتان در شهرستان انار/ استاد شاکرنژاد مهمان ويژه اين دوره است

اختتامیه شانزدهمین جشنواره مدهامتان در شهرستان انار/ استاد شاکرنژاد مهمان ویژه این دوره است

حجت‌‎الاسلام گرجي، بيان اينکه اختتاميه شانزدهمين جشنواره استاني قرآن مدهامتان طي سه روز از 15 تا 17 دي به ميزباني شهرستان برگزار مي‌شود، گفت: در اين آيين استاد شاکرنژاد به عنوان مهمان ويژه حضور دارد.
شناسه خبر : 34016 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما)از کرمان، حجت‌الاسلام «مصطفی گرجی یکشنبه(۱۲ دی) در نشست خبری شانزدهمین جشنواره قرآنی استان مدمتاهان با تسلیت ایام فاطمیه گفت: در هفته مقاومت که وجود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث رنگ و بوی تازه ای در جامعه شده، قطعاً جامعه اسلامی با اعتقادات دینی خود ضمن ارادت به سردار دلها و در کنار غم قلبی اما حرکت خود را پویاتر ادامه می دهد.

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه هر کس به طریقی ضمن قدردانی از سردار دلها، حرکتی انجام می دهد و ما این را به فال نیک می گیریم، تأکید کرد: شهید شاهد است و می بیند لذا تلاش جهت رونق بخشی به جامعه ناب اسلامی داشته باشیم.

وی سپس به موضوع نشست خبری اشاره کرد و با افزودن اینکه فرهنگ قرآنی ساحت های مختلف جامعه را متوازن می کند؛ اظهار کرد: جشنواره قرآن مدهامتاهان از سال ۹۶ دارای یک دبیرخانه دائمی در شهرستان انار شد که به نحو احسن و مطلوب مسابقات را برگزار می کند.

گرجی ایجاد انگیزه، حضور پرنشاط تر در فعالیت های قرآنی مساجد، کشف و شناسایی استعدادهای فعال و برتر قرآنی در قالب ایجاد رقابت های سالم، آشنای بیشتر مردم با ظرفیت های قرآنی، ایجاد بستر مناسب و برگزاری آموزش های قرآنی و... را در راستای اهداف برگزاری این جشنواره مورد اشاره قرار داد.

وی از آیین اختتامیه شانزدهمین دوره این مسابقات طی روزهای پایانی هفته جاری در شهرستان انار خبر داد و درباره رشته ها و رده سنی شرکت کنندگان نیز توضیحاتی داد و گفت: برگزاری دوره آموزشی با حضور اساتید و قاریان بین المللی از جمله استاد شاکرنژاد، محفل انس با قرآن در شهرستان انار در حرم مطهر امامزاده محمد صالح و... از جمله برنامه های جشنواره است.

 مدیرستاد کانون های مساجد استان کرمان با بیان اینکه اختتامیه در روزهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ دی ماه ۱۴۰۰برگزار می شود؛ افزود: مس سرچشمه، دفتر امام جمعه، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری، ارشاد، فرمانداری و هیئت امنا آستان امامزاده محمد صالح در برگزاری جشنواره ما را یاری کردند