رویدادهای قرآنی مردم و جوانان را در برابر هجمه‌های فرهنگی واکسینه می‌کند
رويدادهاي قرآني مردم و جوانان را در برابر هجمه‌هاي فرهنگي واکسينه مي‌کند

رویدادهای قرآنی مردم و جوانان را در برابر هجمه‌های فرهنگی واکسینه می‌کند

عليزاده مسابقات مدهامتان را به عنوان مهمترين رويداد قرآني در سطح کانون‌هاي مساجد توصيف کرد و افزود: چنين رويدادهايي مردم و نسل جوان را در برابر هجمه‌هاي مختلف واکسينه مي‌کند.
شناسه خبر : 34170 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: «محمدرضا علیزاده»،  پنجشنبه شب (16 دی) در محفل شبی با شهداء در محضر قرآن از سری برنامه های اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان که در جوار آستان مقدس امامزاده محمدصالح شهرستان انار برگزار شد؛ این مسابقات را مهمترین رویداد قرآنی در سطح کانون های مساجد توصیف کرد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: پنج سال پیش وقتی دبیرخانه جشنواره در شهرستان انار مستقر شد، فکر نمی کردیم به این نقطه برسیم و شهرستان انار گر چه جزو شهرستان های با جمعیت متوسط است اما ظرفیت ها بالا و قابلیت های فرهنگی و نزدیک 300 نفر حافظ دارد که این آمار خوبی است هر چند کافی نیست.

وی با بیان اینکه از جمله اتفاقاتی که منجر به ارتقاء سطح فعالیت های قرآنی است برگزاری محافل اینچینی است؛ گفت: قریب 7 مؤسسه فرهنگی قرآنی فعال در انار است که در استان زبانزد است و این قبیل فعالیت ها به ارتقاء فعالیت های قرآنی کمک می کند.

علیزاده ادامه داد: به تبع چنین رویدادهایی واکسینه کردن مردم و جوانان در برابر هجمه ها و آسیب های مختلفی که دامنگیر آنان است، اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کلیدواژه های قرآنی از جمله «و بالوالدین احسانا»، «تعاونوا علی البر و التقوی»، «وامرهم شوری بینهم» در زندگی شهید سلیمانی موج می زد، تصریح کرد: آن شهید شخصیت وارسته ای بود که در زندگی به قرآن و اهل بیت تمسک و همه دنیا را متحیر کرد.