بازدید رئیس ستاد فهما از مسجد و کانون امام محمدباقر (ع) استان کرمان/افتتاح فاز جدید ساختمان کانون
بازديد رئيس ستاد فهما از مسجد و کانون امام محمدباقر (ع) استان کرمان/افتتاح فاز جديد ساختمان کانون

بازدید رئیس ستاد فهما از مسجد و کانون امام محمدباقر (ع) استان کرمان/افتتاح فاز جدید ساختمان کانون

حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با حضور در مسجد و کانون امام محمد باقر (ع) کرمان از نزديک در جريان فعاليت بچه‌هاي مسجد قرار گرفت و در ادامه فاز جديد ساختمان اين کانون را افتتاح کرد.
شناسه خبر : 34203 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان؛ حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی»، شنبه(۱۸ دی) در حاشیه سفر به کرمان با حضور در کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمدباقر (ع) و افتتاح فاز جدید ساختمان کانون، ضمن تقدیر از فعالیت های بچه های مسجد گفت: کانون های اندکی در سطح کشور فعالیتی مشابه با این کانون دارند.

رئیس ستاد فهما ادامه داد: ما در کانون های مساجد به دنبال ارایه کار فاخر هستیم و مردم نیز کار خود را تشخیص می دهند.

وی در بخش دیگری از مباحث خود ضمن طرح پیشنهاد حضور مدیران مسئول تعدادی از کانون های مساجد استان های دیگر در کانون امام محمدباقر (ع) کرمان اظهار کرد: این رویکرد علاوه بر معرفی فعالیت های کانون امام محمد باقر(ع) کرمان منجر به هم افزایی هرچه بیشتر میان اعضای کانون ها می شود. در این چنین نشستی اعضای این کانون می توانند مدل کار و تجربیات خود را در اختیار مدیران مسئول دیگر کانون ها از استان ها قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی افزود: آنچه که امروز در سطح فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام محمد باقر(ع) کرمان شاهد هستیم همان دغدغه اصلی است که در کشور وجود دارد. بعضا شعار زیاد است اما این شعار باید در عمل محقق شود که این کانون چنین رویکردی را داشته است.

وی در پایان اظهار کرد: کار در هیچ مکانی به اندازه فعالیت با بچه های مسجد، ماندگار نیست.

در بخش دیگری از دیدار صمیمانه رئیس ستاد فهما با اعضای کانون امام محمد باقر (ع) کرمان، «رضا دوست محمدی» مدیر مسئول این کانون ضمن ارایه گزارش اجمالی از فعالیت های صورت گرفته اظهار کرد: این کانون امسال موفق به سکب 18 هزار امتیاز در رویداد ملی فهما شد.