جوشش و خیزش انقلاب از درون مساجد آغاز شد
جوشش و خيزش انقلاب از درون مساجد آغاز شد
مدیر ستاد فهما استان کرمان؛

جوشش و خیزش انقلاب از درون مساجد آغاز شد

حجت الاسلام گرجي گفت: جوشش و خيزش انقلاب از درون مساجد آغاز شده است، در نتيجه امروز بايد حوزه کارکردي مسجد را با جديت دنبال کرد.
شناسه خبر : 34486 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۳

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان:  حجت الاسلام مصطفی گرجی ظهر سه شنبه 28 دی ماه در جلسه کمیته مساجد ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مسجد، حوزه حساسی است و کانون انجام فعالیت های مختلف است، افزود: جوشش و خیزش انقلاب از درون مساجد آغاز شده است لذا باید حوزه کارکردی مسجد را با جدیت دنبال کرد.

وی با بیان این مطلب که باید در همیشه ایام اهداف انقلاب بیان شود تا تبیین شود که در این راستا چه سختی ها و تلاش هایی انجام شده است، عنوان کرد: پس از انقلاب اسلامی حرکت ها و اتفاقات خوبی افتاده است اما همچنان باید کار کرد و نقاط ضعف را برطرف کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه تمام متولیان حوزه مسجد باید در کنار هم با وحدت و انسجام فعالیت کنند، اظهار داشت: هدف از تشکیل کمیته مساجد تبیین نقش مساجد ایران و جهان اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم انقلابی و ارکان مسجد است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری، تحکیم وحدت بین ادیان و تمدن ها در راستای انقلاب، بهره برداری از ظرفیت فضای مجازی و پاسخ به شبهات از جمله ماموریت ها و رسالت کمیته مساجد دهه فجر است.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه وحدت ارکان مسجد موجب منسجم تر شدن فعالیت ها می شود که این مدیریت برعهده امام جماعت است، اظهار داشت: مساجد ما باید بر اساس شرایط روز و نیازهای اقشار مختلف مردم، فعالیت کنند و اگر با این نگاه حرکت شود، شاهد پویاتر شدن مساجد و توجه بیشتر به اهداف انقلاب می شود.