مسئولان شهرستان انار برای میزبانی شایسته در شانزدهمین مسابقات مدهامّتان تجلیل شدند
مسئولان شهرستان انار براي ميزباني شايسته در شانزدهمين مسابقات مدهامّتان تجليل شدند
با اهداح لوح سپاس از سوی رئیس ستاد فهما؛

مسئولان شهرستان انار برای میزبانی شایسته در شانزدهمین مسابقات مدهامّتان تجلیل شدند

مسئولان شهرستان انار به جهت ميزباني شايسته از شانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامّتان، با اهداف لوح سپاس از سوي حجت‌الاسلام و المسلمين «حبيب‌رضا ارزاني» رئيس ستاد فهما تجليل شدند.
شناسه خبر : 34843 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: مدیر و جمعی از اعضای ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان طی نشستی از مسئولین شهرستان به جهت میزبانی شایسته در برگزاری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان تجلیل کردند.


حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با قدردانی ویژه از مسئولین شهرستان انار که از سال ۹۶ تاکنون میزبان مرحله استانی مسابقات قرآن بچه های مسجد هستند؛ گفت: برخی از مسئولین حتی از آبروی خود برای ترویج فرهنگ قرآنی گذاشتند تا رویداد آبرومندانه ای برای جامعه اسلامی به ویژه در شهر دارالقرآن انار ایجاد شود.


وی از همراهی فرماندار شهرستان انار، رییس اداره ارشاد، سپاه و بسیج، مؤسسات قرآنی، شهرداری، امام جمعه، دانشگاه آزاد، روابط عمومی مس سرچشمه، هیئت امنای آستان مقدس امامزاده محمدصالح و نیز مسئولین امین شهر صمیمانه قدردانی کرد.


علی زهرودی، فرماندار انار هم با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهرستان انار هم مؤسسات و خانه های قرآنی و هم حافظان قرآن زیادی دارد و هم اینکه فعالیت های قرآنی این شهرستان زبانزد است اما در این زمینه بیشتر باید کار کرد.


وی با اشاره به اینکه مجموع اقدامات قرآنی در این شهرستان منجر به مصوبات خوبی در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به شهرستان انار شد؛ افزود: از جمله این مصوبات بکارگیری و جذب حافظان قرآن و طلاب در مدارس بود.


زهرودی این موضوعات را از برکات برنامه های قرآنی دانست و در ادامه با بیان اینکه شانزدهمین جشنواره قرآن مدهامتان در مقایسه با سال های گذشته خیلی بهتر و جامع تر برگزار شد؛ اظهار کرد: از جمله ویژگی های این دوره، حضور قاری بین المللی حامد شاکرنژاد بود که در پی استقبال مردم انار از محفل قرآنی با حضور وی؛ این قاری بین المللی احساس وظیفه کرده و در تماس با مسئولین انار برای حضور در برنامه های آتی اعلام آمادگی کرده است.


در این نشست لوح سپاس حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مسئولین شهرستان انار اعطا شد.