حوزه فرهنگ و هنر دینی به مردم سپرده شود/ کانون های مساجد برای جهاد تبیین همت کنند
حوزه فرهنگ و هنر ديني به مردم سپرده شود/ کانون هاي مساجد براي جهاد تبيين همت کنند
مدیر ستاد فهما استان کرمان؛

حوزه فرهنگ و هنر دینی به مردم سپرده شود/ کانون های مساجد برای جهاد تبیین همت کنند

حجت‌الاسلام گرجي با تأکيد بر اينکه حوزه فرهنگ و هنر ديني بايد به مردم سپرده شود؛ گفت: کانون هاي مساجد نقش بسزايي در جهاد تبيين دارند.
شناسه خبر : 35377 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۹

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان، حجت الاسلام مصطفی گرجی، شنبه(۳۰ بهمن) در دیدار با مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمة المرضیه (س) شهرستان فهرج که در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ موفق به سه مقام شده است؛ ضمن قدردانی از تلاش های وی و زیرمجموعه تحت فعالیت، تأکید کرد: بار مسئولیت شما پس از این موفقیت بیشتر شده است.


مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه کانون های مساجد هر چه حرفه ای تر باشند تولیدات بهتری خواهند داشت؛ به تعداد ۶۶۰ کانون در شمال استان کرمان اشاره وتصریح کرد:کانون های استان از کسب سه رتبه در سال گذشته به هشت رتبه در سال جاری رسیده که نشان از توسعه فرهنگ و هنر در بستر رویداد فهما دارد.


وی در بخش دیگری از سخنانش با متذکر شدن این مطلب که حوزه دین به ویژه با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری باید نقش بسزایی در فضای مجازی ایفا کند؛ تأکید کرد: حوزه فرهنگ و هنر دینی هم باید به مردم سپرده شود.


حجت الاسلام گرجی با بیان اینکه کانون های مساجد باید فعالیت های خود را به تناسب روز، ارائه کنند؛ گفت: کانون های مساجد همچنین نقش بسزایی در جهاد تبیین دارند و باید همت والایی در این زمینه داشته باشند.


در حاشیه این دیدار از الهام برجی، مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمة المرضیه شهرستان فهرج تجلیل شد؛ این کانون در رویداد ملی فهما موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در دو بخش « رابط برتر»‌ و «رواق کارآفرینی» شد و شهرستان فهرج نیز یکی از ۱۰ شهرستان شایسته تقدیر ویژه در کشور معرفی شد.