بیش از ۷۰ هزار نفر عضو کانون های مساجد استان کرمان هستند
بيش از ۷۰ هزار نفر عضو کانون هاي مساجد استان کرمان هستند

بیش از ۷۰ هزار نفر عضو کانون های مساجد استان کرمان هستند

مديرستادهماهنگي و نظارت بر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان گفت: ۷۴ هزار نفر در کانون هاي مساجد استان عضويت دارند.
شناسه خبر : 35422 تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۱

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از رفسنجان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، دوشنبه( 2 اسفند) در نشست تجلیل از رتبه های برتر کانون های مساجد در فهما با اشاره به اینکه کانون های مساجد یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی است؛ افزود: هر چند که به لحاظ ساختاری یکی از مجموعه های وزارت ارشاد است.


مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: مخاطب کانون ها عموماً نسل جوان و نوجوان و کودک و خانواده با رویکرد جذب قشر خاکستری است که در حوزه های فرهنگی و هنری و آموزشی و در درون مسجد فعالیت خود را انجام می دهند.


وی با اشاره به جهاد تبیین، یکی از نیازهای اساسی و واقعی جامعه را حوزه های فرهنگی و هنری دانست که دشمن در این زمینه ها هر روز طرح های جدیدی دنبال می کند.


حجت الاسلام گرجی با بیان اینکه هر چه ایران قوی تر شد دشمن نیز نقشه های جدیدی تری علیه انقلاب به کار گرفت؛ اظهار کرد: امروز با جهان انفورماتیک مواجه هستیم که کارکرد فرهنگی در فضای مجازی بیش از کارکرد فرهنگ در میدان است.


وی با تأکید بر اینکه به همین دلیل نباید صرفاً به فعالیت های میدان بسنده کرد؛ به جهاد تبیین اشاره کرد و لازمه این جهاد را دغدغه مندی، دانایی و دینداری دانست و گفت: باید واقعیت های اصیل انقلاب را در جهاد تبیین مطرح کرد.


مدیرستادکانون های مساجد استان کرمان با اشاره به رشد موفقیت کانون های مساجد در فهما 1400 و قدردانی از کانون های برتر در این رویداد تصریح کرد: مساجد نیازمند رونق بیش از پیش هستند.
وی در پایان 660 کانون فرهنگی هنری در شمال استان با 74 هزار عضو را شبکه ای مهم خواند.


در این نشست از مدیران کانون های برتر رفسنجان( الزهرا و ولی عصر) در فهما ۱۴۰۰ تجلیل شد.