مدیر کانون نمونه کشوری شهید حسین زاده جعفری در شهرستان انار تجلیل شد
مدير کانون نمونه کشوري شهيد حسين زاده جعفري در شهرستان انار تجليل شد

مدیر کانون نمونه کشوری شهید حسین زاده جعفری در شهرستان انار تجلیل شد

نشست تجليل از مدير کانون نمونه کشوري در رويداد فهما ۱۴۰۰ با حضور مديرستاد هماهنگي و نظارت بر کانون هاي مساجد استان و مسئولين شهرستان انار برگزار شد.
شناسه خبر : 35444 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۱۳

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای فهما از انار، سه شنبه(3 اسفند) نشست تجلیل از کانون نمونه کشوری در رویداد فهما 1400 با حضور مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد استان و مسئولین شهرستان برگزار شد.


حجت الاسلام حسین منتظری، امام جمعه انار با بیان اینکه تلاش زیادی در این مسجد انجام شده است؛ گفت: در شرایطی که هجمه فرهنگی شدید است کانون های مساجد جوانان را به سمت فعالیت های فرهنگی سوق بدهند.


حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد فهما استان کرمان با اشاره به جایگاه رفیع مسجد در جامعه اسلامی گفت: مردم و حاکمیت به این سازه مقدس دلبستگی دارند.


وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، کارکردهای مسجد نظام مند شد؛ در ادامه به اهمیت جهاد تبیین از مساجد اشاره کرد و جهاد تبیین را ناظر به اقناع فکری و رفتاری دانست.


حجت الاسلام گرجی خاطرنشان کرد: رفتار مسئولین می تواند به نوعی جهاد تبیین باشد.


وی در پایان با اشاره به ظرفیت های قرآنی شهرستان انار تصریح کرد: کسب رتبه برتر توسط کانون این شهرستان در رواق نور متناسب با همین ظرفیت است.


علی زهرودی، فرماندار انار با اشاره به خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف، یکی از ابعاد جهاد تبیین را جذب نسل جوان به مسجد با استفاده از تبیین دستاوردهای نظام عنوان کرد.


سیدحسین جعفری، رییس اداره ارشاد شهرستان انار هم با اشاره به اینکه کانون های مساجد در این شرایط  سخت اقتصادی با دست خالی کار می کنند؛ از مسئولین شهرستان خواست پیگیر جذب کمک مالی اختصاص یافته از سوی نماینده شهرستان های انار و رفسنجان به کانون های مساجد باشند.