کانون‌های مساجد در طول 28سال فعالیت خود در سطح جامعه منشاء اثر بودند
کانون‌هاي مساجد در طول 28سال فعاليت خود در سطح جامعه منشاء اثر بودند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

کانون‌های مساجد در طول 28سال فعالیت خود در سطح جامعه منشاء اثر بودند

عليزاده با بيان اينکه کانون هاي مساجد تا رسيدن به نقطه مطلوب راه زيادي در پيش دارند؛ خاطرنشان کرد: اين کانون ها، پايگاه جوان محور هستند و جوانان و نوجوانان نقش اصلي را ايفا مي کنند.
شناسه خبر : 35675 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۹

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمان؛ محمدرضا علیزاده، شنبه(۱۴ اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان که به اتفاق مدیر و جمعی از اعضای ستاد کانون های مساجد استان به مناسبت فرا رسیدن ۱۸ اسفند، سالروز تأسیس کانون های مساجد کشور انجام شد؛ گزارشی ارائه داد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود:  ۲۸ سال از تأسیس کانون های مساجد می گذرد و امروز به درخت پر ثمری تبدیل شده و در سطح کشور جایگاه ویژه ای و در استان کرمان منشأ اثر هستند.


وی با اشاره به تلاش کانون های مساجد برای تحقق فرامین رهبری پس از آنکه معظم له در ۱۹ مهر سال ۹۲ به صراحت از کانون های مساجد نام بردند؛ اظهار کرد: تأکید ویژه به حضور جوانان در کانون های مساجد، مطالعه، جذب اقشار و گروه های مختلف توسط کانون های مساجد دنبال می شود.


علیزاده با بیان اینکه کانون های مساجد تا رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی در پیش دارند؛ خاطرنشان کرد: این کانون ها، پایگاه جوان محور بوده و جوانان و نوجوانان نقش اصلی را ایفا می کنند.


وی در ادامه به رویداد ملی فهما اشاره و تصریح کرد: در این رویداد کانون هایی از حاشیه به متن آمدند و کانون هایی دیده شدند که شاید به آنان نگاه نمی شد اما امروز در سطح کشوری رتبه آوردند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد: بسیاری از دستگاه ها می توانند از این ساختار استفاده کنند و باید تعامل میان دستگاهی بیشتری در استفاده از ظرفیت کانون های مساجد شکل بگیرد.