کانون های مساجد استان کرمان در طرح ملی شنبه های کتاب و سه شنبه های تکریم موفق عمل کردند
کانون هاي مساجد استان کرمان در طرح ملي شنبه هاي کتاب و سه شنبه هاي تکريم موفق عمل کردند

کانون های مساجد استان کرمان در طرح ملی شنبه های کتاب و سه شنبه های تکریم موفق عمل کردند

حجت الاسلام گرجي گفت: کانون هاي مساجد استان کرمان در طرح ملي شنبه هاي با کتاب و سه شنبه هاي تکريم موفق عمل کردند.
شناسه خبر : 35676 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۳۱

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای(فهما) از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، شنبه(۱۴ اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تأسیس کانون های مساجد گفت: این کانون ها نهادی غیر دولتی و غیر انتفاعی است و هر چه مردمی تر می شود اقبال بیشتری نسبت به آن وجود دارد.
مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه کانون ها تعامل خوبی با مردم و محله ایجاد می کنند؛ اظهار کرد: آنها می توانند زیست مؤمنانه ای را در محل ایجاد و هزینه مقابله با آسیب های اجتماعی را کمتر کنند زیرا واکسینه کردن مهمتر از درمان است.
وی در ادامه با تأکید بر اهمیت مراقبت نسبت به تبلیغ سوء و یا سوء تبلیغ، گفت: باید با عقلانیت حرکت کرد زیرا گاهی دفاع بد، ضربه زننده است و هر قدر انقلاب پیشرفت کرد، با امکانات بیشتری از جانب دشمن مورد هجمه قرار گرفت.
حجت الاسلام گرجی، بچه های مسجد را فرصتی برای جهاد تبیین دانست و در ادامه با اشاره به حدود ۷۰۰ کانون فرهنگی هنری در شمال استان کرمان و رویداد ملی فهما گفت: فهما و فضای مجازی از ابزار جهاد تبیین هستند و بچه های مسجد فعالیت های میدانی را ثبت فهما کردند.
وی در پایان با مروری بر مهمترین عملکرد کانون های مساجد استان طی یکسال گذشته اعم از فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و خدمات مؤمنانه اظهار کرد: بعضی کانون ها به حوزه کارآفرینی نیز ورود کردند.
حجت الاسلام گرجی به طور مشخص از موفقیت طرح شنبه های با کتاب و سه شنبه های تکریم در استان نام برد.