کارکرد بچه های مسجد، ترجمه جامعه اسلامی است
کارکرد بچه هاي مسجد، ترجمه جامعه اسلامي است

کارکرد بچه های مسجد، ترجمه جامعه اسلامی است

مديرستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان اهميت کارکرد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در گام دوم انقلاب و در جهاد تبيين را مورد تأکيد قرار داد و گفت: کارکرد بچه هاي مسجد، ترجمه جامعه اسلامي است.
شناسه خبر : 35796 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۸

 

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، دوشنبه(۱۶ اسفند) در نشست خبری به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: این کانون ها در حوزه فرهنگ و هنر مساجد  رسالت و مأموریت دارد.

مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان اهمیت کارکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در گام دوم انقلاب و در جهاد تبیین را مورد تأکید قرار داد و افزود: تبیین درست و تبلیغ معقول از کارکردهای نظام و آنچه قابلیت تبلیغ و تبیین دارد باید مد نظر باشد.

وی کارکرد بچه های مسجد را ترجمه یک جامعه اسلامی عنوان و بیان کرد: فرهنگ و هنر دینی باید به درستی تبیین شود تا مردم را به سمت آن سوق بدهد.
حجت الاسلام گرجی به تعداد۶۹۰ کانون در شمال استان اشاره کرد که علاوه بر فعالیت میدانی، در یک رقابت در رشته های مختلف به فضای مجازی و رویداد ملی فهما نیز ورود کردند و موفقیت های کانون های مساجد استان در سال جاری و رشد آن در مقایسه به سال گذشته را حاکی از پویایی کانون های مساجد دانست.

وی به درخشش شهرستان فهرج در رویداد ملی فهما علیرغم محرومیت های این شهرستان اشاره کرد و سپس به برنامه های مهم کانون های مساجد در طرح بهارانه فهما و برنامه هایی از جمله طرح یارای گران زندگی، طرح مسجد، مدرسه و تابستان، سومین رویداد سراسری سرود سردار آسمانی، تولید کلیپ و عکس نوشته های کتاب، پویش کتاب، طرح تلاوت نور در طول سال، سه شنبه های تکریم با شعار شکوه مادری هر سه شنبه، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و.... اشاره کرد.

مدیرستاد کانون های مساجد استان کرمان افتتاح کانون سپهبد شهید سلیمانی در راستای قنات ملک، تجلیل از کانون های برتر شهرستان ها، اجرای طرح ایران سبز با کاشت نهال و... را از برنامه های جاری عنوان کرد.

وی در پایان اظهار کرد: در کرمان نیز از کانون فرهنگی هنری الجواد مسجد سیدالشهداء خیابان مدیریت به عنوان کانون برتر کشوری در طرح شنبه های با کتاب تجلیل شد.