شهید حاج قاسم سلیمانی سخنان فراوانی در حوزه مساجد دارد
شهيد حاج قاسم سليماني سخنان فراواني در حوزه مساجد دارد
مدیرستاد کانون های مساجد استان کرمان:

شهید حاج قاسم سلیمانی سخنان فراوانی در حوزه مساجد دارد

حجت الاسلام گرجي گفت: امروز ميراث بزرگي از فضيلت هاي شهيد سليماني در دسترس ما است و او در حوزه فرهنگ و هنر هم حرف براي گفتن داشت زيرا خود انسان فرهيخته فرهنگي بود و در مورد مسجد هم سخنان فراواني دارد.
شناسه خبر : 35878 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۴۲

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای( فهما) از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، سه شنبه(۱۷ اسفند) در آیین افتتاح کانون فرهنگی هنری سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی به همراه گردهمایی مدیران کانون های مساجد شهرستان رابر که در مسجد جامع اهل بیت قنات ملک-زادگاه سردار دلها- برگزار شد؛ بر ضرورت توجه به مکان های خاص از جمله مسجد و زمان های خاص مانند ماه شعبان، برای بهره گیری از نسیم رحمت الهی تأکید کرد.


مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه سردار سلیمانی در مکتب اهل بیت رشد کرد و دل در گرو این مکتب داشت؛ اظهار کرد: ماندگاری او به دلیل بندگی خدا بود و برای همین در همه رفتارهای فردی و اجتماعی موفق شد و امروز یک الگو برای ما است که در هر حوزه ای بخواهیم سخن بگوییم او قبل از ما سخن گفته است.


وی با بیان اینکه آدمی وقتی کنار بزرگی می ایستد، خود نیز بزرگ می شود؛ گفت:شهید سلیمانی هر آنچه که نیاز یک جامعه و نیاز انسان برای رسیدن به قله انسانیت است را در وجود خود دارد؛ تصریح کرد: او انسانی معمولی بود اما با رفتارهایی که دین از او خواسته بود و شایسته و بایسته عمل کردن، به این بزرگی رسید.


حجت الاسلام گرجی افزود: امروز میراث بزرگی از فضیلت های شهید سلیمانی در دسترس ما است و او در حوزه فرهنگ و هنر هم حرف برای گفتن داشت زیرا خود انسان فرهیخته فرهنگی بود و در مورد مسجد هم سخنان فراوانی دارد.


وی بر اهمیت توجه به گام دوم انقلاب اسلامی هم تأکید و بیان کرد: مخاطبان امروز ما در فضایی که دیجیتال و هوشمند است؛ متفاوت هستند لذا خانواده و معلمان و متولیان فرهنگ و هنر باید دانای به فضای مجازی باشند که اگر نباشند و نتوانند این بستر را درک کنند و مسلح به این سلاح بشوند؛ گرفتار خواهند شد.


مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در پایان اظهار کرد: فعالیت کانون های مساجد استان در دوره کرونا تعطیل نشد و از فضای مجازی استفاده بیشتری شد.

 

کلمات کلیدی: